طالبان در بهسود جابجا شده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۸    ۱۳۹۵/۴/۱۲ کد خبر: 117764 منبع: پرینت

تعدادی از طالبان باسلاح های پیشرفته در برخی ازولسوالی های بهسود جابجا شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، صدیقه مبارز، امروز شنبه، در صحن علنی مجلس گفت: تعدادی از طالبان باسلاح های پیشرفته در برخی ازولسوالی های بهسود جابجا شده اند. مجلس نمایندگان باید از ارگان های امنیتی و مسوولان امینتی بخواهد که این مساله پیگیری شود. تا امسال از یک فاجعه انسانی دیگر پیش گیری شود.

وی افزود: تابه حال دفعات زیادی، ابراز نگرانی خود را از مساله کوچی ها مطرح کر ده ام اما متاسفانه هیچگونه همکاری صورت نگرفت. این نشانگر پاسخگو نبودن حکومت است.

مبارز ادمه داد:این کوچی ها افغان هایی هستند که به وطن خود خیانت کرده و با پرچم های سفید به دنبال طالبان پاکستانی حرکت می کنند و باعث شهادت جوانان مان شده اند. قانون باید درمور این افراد تطبیق شود و خاینان مشخص شوند. متاسفانه هم اکنون که دو روز از این فاجعه می گذرد، هیچ نوع هماهنگی میان نیروهای امنیتی و پولیس دیده نشده است.

مبازز گفت: مشخص است که تعدادی ستون پنجم و خاین به وطن درون نیروهی امنیتی ما نفود کرده اند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خیانتکاران کسانی هستند که ...خود را به غرب فروختند و کاسه انان را لیس می زنند و هم وطن خود را با کمک بیگانگان به قتل می رسانند . انشاء الله سقوط حکومت دیکتاتوری و ضد بشری کابل نزدیک است . دشمنان خاینین ملی ارمانهای تسخیره افغانستان را بگور خواهد برد و انشاء الله دیری نخواهد گذشت که تمام این خاینین در مرداب افغانستان غرق خواهند شد . .
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   فکر میکنید که حرف نادرست گفته شده باشد بلی حقیقت است ستون پینجم در نظام حکومتی موجود است وفعال هم .

>>>   دیـــــــــــــو چـو آیـــــد فرشـتـه بیرون گـردد ،
مردم بهسود جاهل نیستند که این سپاه دجال را خوش آمد بگویند آنها دربین این مردم جای ندارند تنها میتوانند درکوه ها مانند وحشی ها جابجا گردند
ر

>>>   می نازم به شهامت تو زن افغان. راستی که بنام کوچی همه دهشت افگن ها و مزدوران آی اس آی با عث شهادت فرزندان این وطن شده اند.
رحیم الله خوستی.

>>>   کوچی ، ستون پنجم این گپها کدام دردرادوامیکند میگویند که :
بعوض آنکه به تاریکی لعنت بغرستیم باید درآن شمع افروخت

>>>   سلام چرا اين همه بدبختي
باقر صادقي از ايران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است