هرگز به حکومت اعتماد نداریم
ما هرگز به حکومت اعتماد نداریم. حکومتی که نه در فکر حفظ پایه های خود است و نه از کشور حفاظت می کند. همین جوانان نیروهای امنیتی هستند که شب و روز از حکومت حفاظت می کنند 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۵    ۱۳۹۵/۴/۱۲ کد خبر: 117763 منبع: پرینت

تروریست ها کاروان نیروهای امنیتی را که از میدان وردک به سمت کابل در حرکت بود مورد حمله قرار دادند. در این حمله بیش از صد تن کشته و زخمی شدند. این در حالی است که در گذشته هم بارها کاروان نیروهای امنیتی مورد حمله قرار گرفته بود. اما واقعا حکومت افغانستان چه تدابیری را روی دست گرفته بود تا از تکرار این وضعیت جلوگیری کند و چرا مقام های امنیتی از این وضعیت جلوگیری نمی کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، امروز، شنبه، 12/4/95، صادقی زاده نیلی عضو مجلس نمایندگان در صحن علنی مجلس گفت: حادثه روز پنجشنبه حادثه ای عمیق و قابل بررسی است.

وی، در خصوص گفته هایی که درمورد این حادثه زده شده، بیان داشت: رییس امنیت سابق، امرالله صالح گفته است که دو هفته قبل، گزارش داده شده بوده که به این بست ها حملات انتحاری صورت می گیرد. این حرف حرفی ساده نیست. مجروحین هم گفته بودند که وقتی ما از پایگاه بیرون شدیم، نزدیک دروازه، با بیسیم خبر داده شد که فلانی ها سوار شوند. همان افرادی که موی بلند ژولیده دارند. این افراد مجروح ادعا دارند که همین افراد عاملان انتحاری بوده اند. این انتحار هم در داخل موتر صورت گرفته است.

نیلی افزود: با این اوصاف، این اوضاع ریشه عمیق دارد و ما هرگز به حکومت اعتماد نداریم. حکومتی که نه در فکر حفظ پایه های خود است و نه از کشور حفاظت می کند. همین جوانان نیروهای امنیتی هستند که شب و روز از حکومت حفاظت می کنند.

به باور این نماینده مجلس، گفته هایی که در این مورد وجود دارد و نحوه انتقال این نیروها همه مهم هستند. پس پیشنهاد این است که باید هیات ویژه از شورای ملی برای بررسی این موضوع تعیین شود. این حکومت با تروریست ها زد و بند دارد. اگر زد و بند وجود نداشت و وزیران اگر صادق به کار و طن می بودند باید با حادثه دیروز به عنوان اعتراض استعفا می دادند. متاسفانه حکومت ادعا می کند که دو هیات برای این حادثه تعیین شده است و دو کمیسیون کار می کند. این کمیسیون بازی های حکومت هرگز نتیجه نداده است و نمی دهد.

وی، گفت: پیشنهاد جدی من این است که شورای ملی باید عمیقا وارد این قضیه شود و آن را مورد بررسی قرار دهد. عامل این قضیه هر کسی که باشد باید مجازات شود. فرقی نمی کند که این فرد در هر موقف، موقعیت و جایگاهی باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مــــــــــا هم هرگز به پارلمان شما اعتماد نداریم فهمیدی یانه؟؟

>>>   عامل این حادثه هیچکس به غیراز رئیس آکادمی که ازآنجاکاروان جوانان ما حرکت نموده بودند نیست همان فردخودش پول راگرفته وکار راکرده است.
عبدالبصیر سربازاردوی ملی

>>>   آقای صادقی زاده این پارلمان بدتر از دولت است یک تعداد افراد مفت خوار و بی مسئولیت که فقط گرفتار زد و بند و حیف و میل اند، دور هم جمع شده اند به نام پارلمان. مثل اینکه تعدادی از دزدان در بیابان پارلمان تشکیل بدهند که چگونه گردنه ها را بگیرند و چگونه دزدی کنند و چگونه دزدی شان را توجیه کنند. این هم شد پارلمان ؟!

>>>   دالر دوکاندید چندی صرف کردی اغای نیلی

>>>   امرالله صالح این چیرک کوه تلویزون از کجا خبر داشت ازاین هویدا است که امنیت ملی که ملی هم نیست انجو شخصی پنجشریها است وای به حال این کشور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است