عیادت رییس جمهور از مجروحین امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۵/۴/۱۰ کد خبر: 117709 منبع: پرینت

رییس جمهور اشرف غنی از مجروحین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور عیادت کرد.

رییس جمهور شب گذشته به شفاخانه شهید سردار محمد داوود خان رفت و از وضعیت صحی مجروحین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که در آنجا بستری هستند، دلجویی و عیادت به عمل کرد.

در این دیدار رییس جمهور غنی خطاب به مجروحین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت: شما فرزندان راستین، متعهد و دلیر افغانستان هستید که هر روز در راه دفاع و حفاظت از وطن ومردم، با شجاعت و قهرمانی قربانی می‌دهید و ملت از این فداکاری شما ستایش می‌نماید.

همچنین رییس جمهور با آرزوی صحت مندی نیروهای امنیتی کشور از درگاه خداوند متعال، از مسوولین شفاخانه مذکور خواست در زمینه تداوی مجروحین از هیچ نوع تلاشی دریغ نکند.


کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر جناب ریس جمهور غنی بفکر صحت وسلامتی نیرو های دفاعی وامنیتی کشور است قاتلین خاین و وطنفروشان طالبانی که زنده دستگیر شده اند و حکم اعدام شان از جانب محکمه شرعی صادر گردیده است وتعداد شان بیشتر از ۷۰۰ تن میرسد حکم اعدام را بالای شان تطبیق کند تا این مکروب غیر قابل علاج وتداوی از جامعه پاکسازی گردد وسرایت مکروب انها بدیگران وبلاخص به نیرو هایدفاعی و امنیتی سرایت نکند واینکار وقایع نیرو های مسلح کشور ومردم از به شهادت رساندن و مجروحیت شان است در غیر ان عیادت نمایشی ریسجمهور هیچ درد را مداوا کرده نمیتواند و این خود یکنوع فریب است نه توجه و دلسوزی و همکاری به قوای مسلح ودر کل مردم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است