گفتگوی تلفنی اشرف غنی با دوستم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۵/۴/۱۰ کد خبر: 117707 منبع: پرینت

رییس جمهور اشرف غنی در یک تماس تلفنی با جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری صحبت کرد.

به گزارش ریاست جمهوری، دوستم ابتدا گزارش مفصل را از چگونگی وضعیت امنیتی ولایت های شمال کشور به رییس جمهور ارایه کرد.

اشرف غنی نیز پس از استماع گزارش، از وی بخاطر تلاش‌های پیگیر و به منظور مدیریت سالم جنگ، که در خط نخست نبرد قرار دارد و بخاطر آرامش مردم تلاش می‌ورزد تشکر و قدردانی کرد.

همچنین رییس جمهور غنی فرا رسیدن عید سعید فطر را به دوستم تبریک گفت، و به او سفارش نمود که به نمایندگی از وی پیام تیریک عید سعید فطر را به مردم با عزت ولایات شمال کشور تقدیم نماید.

در ضمن این گفتگو معاون اول رییس جمهور از رییس جمهور کشور ابراز تشکر وامتنان نمود، و به وی اطمینان داد که با اراده راسخ و تلاش‌های همه جانبه جهت تأمین امنیت مردم، تحکیم وحدت ملی و تحقق اصلاحات ادامه خواهد داد.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنده باد دوستم

>>>   واه واه همه چيز گل و گلزار است.....

>>>   بدون اغراق ارزش دوستم بی سواد به مراتب بیشتر از ارگ نشینان و سپیدار نشینان است.

>>>   دوستم بر علاوه معاونیت اولش پیام رسان ریس جمهور هم است با وصف این جندین وظیفه بخودش گلایه دارد که سهم مه چقدر کم است .

>>>   عجب بازي جريان دارد، حماقت هم اندازه دارد، ( كل را ديده بوديم خو نه مغزش بر آمده )

>>>   چی شد آن انتقاد ها کـه حالا هردو طرف تشکری میکنند یا شاید فعلا جای بحث وگفتن نبوده بعد از عید از نزدیک ببینند وبحث کنند
ر

>>>   تا ديروز خبر شكوه و گله گى دوستم ره از غني ميشنيديم امروز دل دادن اين دو رو ميشنويم معلوم نيست ديگه چي وعده داده خدا بخيركند.
حسين

>>>   در مورد پول سياه كه دوستم گفته بود چه گفتند؟

>>>   زنده باد جنرال صاحب

>>>   عيدي برأي جنرال دوستم رسيد أضافه إز ده مليون دالر بود تمام كپ پول بود به مدت سه ماه دهان جنرال كله گاه خموش شد أين خبر راست است.
ع

>>>   ﺩﺭ ﺣﻘﻳﻘﺕ دوستم محض بی سواد در همه عرصه ها است و سیاست مدارهای آفعانستان بصفت ﮐﺗﻠﺳﺕ بخاطر بقدرت رسیدن در وقت معین از دوستم بیسواد استفاده عظیم می کنند و دوستم کسی است که ﺑﻪ ﺗﻌﺎﻣﻼﺕ آوردن نظام های بی کفایت بی درایت وحتی فشاشست ﺳﺭﻋﺕ ﻣﯽ ﺑﺧﺷﺩ .دوستم کمونیست با یکتعداد از اعضای حزب ها تنظیم های نژاد پرستی برای مبارزه با مجاهدین به صفت کتلست ها و ستون پینجم شهرت داشتند نیز زبان پرستی و ملیت گرایی در افغانستان دامن میزنند.

>>>   غني همه اين تكيه داران را مرغ خود نموده است ، أصلا جرت ندارند كه با غني دليل بگويد .
فايق

>>>   زنداه باد جنرال صاحب دوستم وهمراهانش اگردوستم وزیر دفاع میشد حالا درافغانستان ارام ارامی میبود .... بر نمامان وبد خواهانش

>>>   سلام به همه، جناب رئیس جمهور چرا از دوستم بخاطر ازار و اذیت کردن پشتون ها در ولایت فاریاب یاد نکرد که به نام طالب خانه های پشتون ها را در دولت آباد،چور و چپاول نموده مردان را کشته و زنان را طوریکه گفته میشود ملیشه هایش با خود برده است. رئیس جمهور چرا از این سوال نکرد که معاون اول تو وزیردفاع هستی یا معاون اول ریاست جمهوری، تو چرا به کوت ننگرهار و تورخم نرفتی که در شمال کشور هستی. ل... این رقم اعمال باعث میشوند که مردم در مقابل دولت کینه گرفته و با مخالفین یکجا میشوند. فقط بخاطر گرفتن پول از روسیه و به نام اینکه طالبان را از بین میبریم تمام پشتون ها را از ببین برد، حتما کسانی هستند که در فاریاب کسی از دوستان و اقارب داشته باشند، یکبار صادقانه تماس بگیرند و بدون کدام مبالغه احوال بگیرند که وضعیت از چی قرار است. رئیس جمهور کشور دید که دوستم اخطار داد و حکومت را بر بی توجه هی و تقسیم 50/50 گفت ، رئیس جمهور کشور همرایش تماس گرفت. چون زور دوستم از سال 1370 به این طرف به تمام سیاسیون معلوم است، هیچ کس نمیخواهد با وی دست و پنجه نرم کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است