اشرف غنی متحدان سیاسی را از دست داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۳    ۱۳۹۵/۴/۱۰ کد خبر: 117705 منبع: پرینت

نشریه نیویارکر امریکایی گزارش داده که رییس جمهور غنی متحدان سیاسی‌اش را از دست داده‌ است.

این نشریه نوشته است که اشرف غنی برخلاف حامد کرزی، رییس جمهوری پیشین، کمتر با رهبران جهادی و سیاسی دیدار می‌کند و خواست‌های آنان را نیز نادیده می‌گیرد.

بر اساس گزارش این نشریه ، حامد کرزی ماهانه به خانواده‌ی سید احمد گیلانی “یک صد هزار دالر” می‌پرداخت؛ اما رییس جمهور غنی این پول‌ها را قطع کرده‌ است.

در این نوشته همچنان آمده است که اشرف غنی تقاضای عبدالرب رسول سیاف، برای واگذاری یک وزارت کلیدی و تقاضای انورالحق احدی برای وزارت خارجه را رد کرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حالا میدانید، که این شخصیت های روحانی ما تا چه اندازه در راه خدا و ملت افغانستان کار می کنند.

>>>   اشرف غنی فاسدین را از دست میدهد

>>>   تشکر از اشرف غنی ضاحب

>>>   دراين دو سال يگانه كار خوب را كه كردن فقط همين است وبس مفت خوران دروان ظاهر كل وخاندانش پير گيلانى ، مجديدى ، ازجمله مفت خوران قديم اين كشور است چى مصدر خدمت براى مردم شده اند سالها از مردم بيچاره بنام پير خمير صدمير كلانتر ،كلان قوم غير مرغ مردم راخوردند وگوسفند مردم را خوردند روغن هاى زرد مردم را خوردند گندم از مردم گرفتن واخرش دست خودرا دادند كه ماچ كن مثل يك كدو خالى واره هستند بايد دم شان بريده شود ٠چندين سال در پهلوى سفارت هند خانه شان بود تمام مردم پكتيا وجلال اباد با مرغ گوسفند روغن زرد در دم خانه شان استاده بودند كه تا جناب عالى از خواب بيدار شود.
مسافر جبرى

>>>   با این کار ها اگر حمایت جنگ سالاران را از دست بدهد حمایت مردم را بدست می آورد

>>>   همین که جناب اشرف غنی ریس جمهوربر خلاف خیانتکار بملت حامد کرزی معاش سیداحمد گیلانی به اصطلاح رهبر جهادی را قطع کرده است وخواست سیاف رهبر دیگری از جهادی را در مورد دادن یک وزارت بطرفدارانش را نپذیرفه است وهمچنان خواست وزارت خارجه را به انور الحق احدی ریس افغان ملت را قبول نکرده است کار بسیار خوب و ارزنده رانموده است همین شکم پرستان مفتخور سال ها است که خون مردم ما را بنام رهبران جهادی وتنظیمی می مکند اگر دارایی هاوسرمایه های انها را درست محاسبه شود دیده خواهد شد کهنسبت به گذشته شان چه مقدار سرمایه بزرگ را از نام مردمونام جهاد برای خود شان ذخیره کرده اند هنوز هم سیر نشده اند جوک واری در رگ و پی مردم چسپیده اند و شکم های شانرا پندانده اند اگر یک امنیت کامل در کشور ما حاکم گردد ودارایی های رهبران جهادی گیلانی و سیاف وگلبیدین و مرحوم ربانی و سبغت الله مجددی و کریم خلیی ومحقق وغیره و غیره را دقیق بررسی شود انگاه خواهید دید که چقدر زیاد صاحب سرمایه از نام مردم وجهاد وغصب ملکیت های دولتی را بخود ذخیره کرده اند .

>>>   أسلا استاد سياف نه وزارت خواسته و نه چوكي
اين روزنامه دروغ نوشته است و از. را ديگر يك صدهزار دالر بيچاره كرزي به فاميل گيلاني ناممكن است كه تاديه ميكرد
فايق

>>>   ﺩﺭ ﺣﻘﻳﻘﺕ دوستم محض بی سواد در همه عرصه ها است و سیاست مدارهای آفعانستان بصفت ﮐﺗﻠﺳﺕ بخاطر بقدرت رسیدن در وقت معین از دوستم بیسواد استفاده عظیم می کنند و دوستم کسی است که ﺑﻪ ﺗﻌﺎﻣﻼﺕ آوردن نظام های بی کفایت بی درایت وحتی فشاشست ﺳﺭﻋﺕ ﻣﯽ ﺑﺧﺷﺩ. ستم کمونیست با یکتعداد از اعضای حزب ها تنظیم های نژاد پرستی برای مبارزه با مجاهدین به صفت کتلست ها و ستون پینجم شهرت داشتند نیز زبان پرستی و ملیت گرایی در افغانستان دامن میزنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است