200 طالب پاکستانی وارد ولایت بدخشان شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۵/۴/۱۰ کد خبر: 117703 منبع: پرینت

مقام های محلی ولایت بدخشان افغانستان می گویند حدود ۲۰۰ تن از اعضای طالبان پاکستان وارد این ولایت شده اند.
به گزارش جمهور، مقام های محلی ولایت بدخشان اعلام کردند: ۲۰۰ تن از اعضای طالبان از خاک پاکستان وارد ولایت بدخشان افغانستان شده اند.

احمد فیصل بیکزاد، والی ولایت بدخشان گفته‌است: حدود ۲۰۰ تن از افراد گروه طالبان از منطقه چترال در شمال پاکستان وارد خاک افغانستان شده‌اند.

وی در ادامه افزود است: این افراد وارد مناطی در ولایت بدخشان شده و به ۱۸۰۰ تن دیگر پیوسته اند.

گفتنی است که ولایت بدخشان از مناطق ناامن افغانستان به شمار می رود که طالبان دراین ولایت به صورت گسترده فعالیت دارد.

پس از کشته شدن «ملا اختر منصور» رهبر سابق طالبان در حمله هواپیمای بدون سرنشین در منطقه نوشکی ایالت بلوچستان پاکستان شورای طالبان ملا هیبت الله آخوند زاده را به رهبری برگزید.

رهبر جدید طالبان اعلام کرده است در مذاکرات صلح افغانستان شرکت نمی کند و گروه طالبان به حملات خود بر علیه نیروهای امنیتی افغانستان و ناتو ادامه می دهد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر یک هزار دیگرهم وارد شود حکومت افغانستان پروا آنرا ندارد زیرا این دولت مکلف به حفظ سرک های قیر است و در بدخشان سرک قیر وجود ندارد و برای رهبران حکومت فقط کابل کافی است آنها برای دریافت پول و مقام اند ، به این ولایات دور دست چه غرض دارند .
حکیم نوایی

>>>   دولت ما بسیار بی عرضه و ناکار آمد است. اصلا توانایی حفاظا از سرحدات خود را ندارد. هر کس می تواند داخل افغانستان شود بی هیچ مشکا و مانعی به خصوص از سرحد پاکستان. کس یاز دولت نمی پرسد که چرا جنایت کاران به راحتی می توانند از کشور بیگانه داخل کشور ما شوند؟

>>>   حكومت بيغيرت تماشا دارد چرا تمام منطقه را بمبار نميكند تا درنطفه از بين بروند درغير ان مرد بدخشان بايد خودشان را براى نابودى اين چوچه ... ها آماده بسازند٠
مسافر جبرى

>>>   لاش خوران جهلستان بچه بازان شیطان انکلیس دوم

>>>   خداوند هرگز این دولت کثیف را نبخشد بدخشان را نابود کردن خدا خاندان اینها را نابود سازد به اومید استقلال بدخشان از این ویرانستان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است