چند میلیون تجاوز جنسی باید ثبت وزارت زنان شود؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۵/۴/۷ کد خبر: 117570 منبع: پرینت

سهیلای هفده ساله با رحیم الله بیست و هفت ساله با هم دوست می شوند و سپس در محکمه ولسوالی ینگی قلعه ولایت تخار نکاح می کنند و موضوع خاتمه پیدا می کند و خانواده ها هم اطمینان می کنند فرزندان شان عروسی کردند.

بعد خبر می شوند که رسانه ها اعلام کرده اند رحیم الله به سهیلا تجاوز جنسی کرده است!
این دو نفر هم بصورت فوری می روند تالقان تا بگویند ما عروسی کردیم و به رضایت هم ...؛ پولیس هم هر دوی شان را بازداشت و رحیم الله را در جنایی و سهیلا را در خانۀ امن حبس می کنند.

رزم آرا حواش رییس امور زنان ولایت تخار هم پیش سهیلا می رود و می گوید اگر بگویی رحیم الله به من تجاوز جنسی کرده است در بدل این کار برایش پول خانه و امکانات دولتی فراهم خواهد کرد و همچنان پدرش را نیز در یکی از ادارت دولتی مامور تعیین خواهد کرد و اگر چنین نگویم با خانواده ام یکجا زندانی خواهم شد.

فکر می کنم آمار تجاوز جنسی در ولایت تخار بسیار کم شده است که رییس امور زنان ولایت تخار علاقمند است تا میزان تجازوز های جنسی را بالا نشان بدهد و با یک دستاورد پر از تجاوز جنسی در آنجا، اینجا و همه جا نشان دهد که ما سرسختانه کار می کنیم...

اگر قرار باشد هر زن و مرد نکاح شده ای را حکومت به مردم تجاوز جنسی نشان بدهد با اینحال ما حدود چند میلیون تجاوز جنسی داریم که باید ثبت وزارت امورز زنان شود.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آیا درست فهمیدم، که "اگر این خانم بگوید، شوهرش (رحیم الله) قبل از عروسی به او تجاوز کرده، "دولت در بدل این کار برایش پول خانه و امکانات دولتی فراهم خواهد کرد و همچنان پدرش را نیز در یکی از ادارت دولتی مامور تعیین خواهد کرد....."؟
اگر این طور باشد،بهتر است، که هر زن قبل از عروسی ادعا کند، که داماد قبلاّ به او تجاوز جنسی کرده است. درین صورت شوهر آینده اش هم صاحب کار می شود و هم صاحب خانه و پول..... هنوز بهتر: خود داماد می تواند این ادعا را بکند، که به عروس دلخواه اش قبلاّ تجاوز جنسی کرده است.

>>>   این طور اگر باشد شبانه چندین ملیون تجاوز جنسی صورت می گیرد .
ههههههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است