شاه ‌عربستان، یک شیخِ‌ سعودی را ربود
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۷    ۱۳۹۵/۴/۷ کد خبر: 117556 منبع: پرینت

"مجتهد" افشاگر مشهور سعودی، مردم را به جست وجو در پی مبلغ گم شدۀ سعودی فراخواند و احتمال داد که وی به دستور پادشاه "گم وگور" شده باشد.

العالم: مجتهد، در پیامی در صفحۀ تویتر خود نوشت: فراخوان برای جست وجو در پی "سلیمان الدویش" مبلغ سعودی که در عربستان مفقود شده است؛ هر کس اطلاعاتی دربارۀ او دارد، فوری به خانواده او اطلاع دهد.

مجتهد سپس در چند پیام متولی فاش کرد که از زمان ناپدید شدن الدویش تاکنون، وزارت داخله و دادستانی این موضوع را انکار می کنند و سازمان بازرسی می گوید: نمی دانیم زنده است یا مرده.

مجتهد احتمال داد که وزارت کشور برای سرپوش نهادن بر این موضوع، یکی از وکلا یا اعضای خانواده او را مجور کند که ادعای مفقود شدن او را تکذیب کند و چه بسا حتی او را از زندان آزاد کنند تا خودش زندانی بودنش را تکذیب کند !

مجتهد در پایان پرده از حقیقتِ تلخ این ماجرا برداشت و نوشت: واقعیت آن است که شیخ الدویش، به دستور پسرِ ملک سلمان، در بازداشت است و اگر این طور نبود، پولیس به جست وجو در پی او مبادرت می کرد، به ویژه که وی به سبب خدمات ویژه ای که برای وزارت داخله انجام می دهد، برای بن نایف وزیر داخله ارزش ویژه ای دارد.

گفتنی است که سلمان الدویش، چند ماه پیش، در صفحه تویتر خود، چند نصیحت خطاب به پادشاه منتشر کرد که آن ها را "نصیحت های مفید تربیتی" نام گذاشت. یکی از این نصیحت ها این بود: در اعتماد هر چه بیشتر به پسر نوجوان و نازپرورده ات زیاده روی نکن و اگر این کار را کردی اختیارات بدون نظارت و بازخواست به او نده، وگرنه هر روز منتظر فاجعه ای از جانب او باش.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا جزای آل سقوط را هم در دنیا و هم در آخرت خواهد داد

>>>   عربستان مرکز تروریزم جهانی و دشمن جهان اسلام است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است