احمدی:آمریکا سیاست دوگانه را در پیش گرفته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۰    ۱۳۹۵/۴/۶ کد خبر: 117532 منبع: پرینت

در حالیکه امنیت افغانستان در شرایط بحرانی به سر می برد ریچارد السو نماینده ی خاص آمریکا اعلام می دارد که تا سال 2020 چندین هزار دالر جهت تقویت نیروهای امنیتی به افغانستان کمک خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمدعلی احمدی معاون پیشین والی غزنی می گوید: این حرف آمریکا حرف تازه ای نیست و اگر متن توافق نامه امریکا و افغانستان را مطالعه کنیم آمریکا خود را حامی دوام دار افغانستان می خواند لیکن با این حرکت تناقض آشکار تعاهداتش نشان می دهد.

وی تاکید می کند آمریکا با این اقدام خود می خواهد به کشورهای جهان نشان دهد که همواره پشتیبان و حامی نیروی امنیتی افغانستان در زمینه ی مبارزه ی با تروریست بوده است در صورتیکه این یک ادعای دروغ می باشد زیرا همگان می دانند که نیروهای تروریسم در افغانستان با چند عمیات هوایی از سوی آمریکا نابود خواهد شد.

احمدی می افزاید، این موضوع روشن است که دولت پاکستان از نیروهای تروریست در افغانستان حمایت می کند و آمریکا نیز حامی دولت پاکستان می باشد پس عملا آمریکا هیچ کمکی در زمینه ی امنیت و ثبات آن در افغانستان نمی کند و سیاست دوگانه ای را در پیش گرفته است.

وی معتقد است که متاسفانه دولت مرکزی نیز در زمینه ی امنیت افغانستان موفق نبوده است و صلاحیت حفظ امنیت داخلی را ندارد و افرادی که در قدرت هستند از از کمک های مالی به نفع شخصی استفاده می کنند.

کد (22)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است