با آمدن وزیران جدید، وضعیت افغانستان تغییر نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۹    ۱۳۹۵/۴/۵ کد خبر: 117485 منبع: پرینت

وزیر دفاع و رییس امنیت ملی رای اعتماد مجلس نمایندگان را به دست آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جواد حسینی، استاد دانشگاه گفت: با توجه به وضعیت عمومی که ما در افغانستان داریم، فساد گسترده ای که وجود دارد و بازی های سیاسی که در حکومت جریان دارد امیدواری چندانی برای اینکه با آمدن وزیران جدید، وضعیت افغانستان تغییر کند دیده نمی شود.

وی افزود: نامزد وزیر و رییس امنیت ملی معرفی شده از لحاظ حقوقی صلاحیت های لازم را برای پست ها ندارند و از طرفی هم پارلمان دیگر آن روحیه لازم را برای اینکه بخواهند کاندید ها را از همه نظر بررسی کنند و مورد بازپرسی قرار دهند، ندارند. این موضوع هم به عدم مشروعیت اعضای پارلمان بر می گردد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ازاینکه تعغیر نمیکند بدتر هم میشود.از ننگرهار شروع شد.

>>>   امنیت کار من و تو٬ و کار ملت است٬ من وتو وملت که مصروف فروش و تجارت بیت المال هستیم که حتا تانک های کهنه را در بازار پاکستان لیلام کردند و ناموس وطن را برباد دادند و اکنون میخواهید امنیت !
عجب دیوانگی و سفسطه گویی ٬ حکومت محصول ملت است ٬ اگر ملت دزد است پس حکومت هم ٬ اگر ملت باتربیه و اخلاق بلند و دلسوز یکدیگر باز حکومت هم همان است٬ حکومت از بطن ملت تولد شده و فرزند ان میباشد ٬ باید ملت خوب باشد تا حکومت خوب داشته باشد.
ملت که مصروف قاچاق و دزدی باشد از حکومت چه گیله ؟
ما باید اول خود را ٬ فامیل٬ کوچه ٬ قوم٬ علاقداری٬ ولسوالی و ولایت مانرا تربیت و قانون پذیر سازیم که نیستند ٬ سرکش و اشرار هستند که باید شامل چوکات انسانیت شوند که نیستند٬ قانون و حکومت عادل وقتی نصیب مان میگردد که ملت مان عادل و قانونی باشند که نیستند٬
انقلاب فرهنگی٬ سیاسی و اقتصادی بکار است و مردم تحصیل یافته باز حکومت ادمی می اید .
حکومت اسلامی میخواستید اینه او برادر دیگه چی ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است