عاملان ناامنی باید شناسایی شوند
 
تاریخ انتشار:   ۰۱:۵۳    ۱۳۹۵/۴/۴ کد خبر: 117451 منبع: پرینت

بازداشت مسوول استخبارات طالبان، سوار بر موتر پولیس در ولایت بغلان نگرانی هایی را از تقویت ستون پنجم و از جاسوس ها در بدنه نظام بیشتر از پیش برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)،میرداد نجرابی، عضو مجلس نمایندگان گفت: وقتی مشخص می شود که یک مسوول استخبارات توسط وسایط دولتی و توسط مسوولان امنیتی منتقل می شوند، یکی از مشکلات امنتیی جدی مطرح است که باید مورد نگرانی مسوولین افغانستان باشد. این نه تنها مورد نگرانی ما بلکه مورد نگرانی مردم افغانستان است.

وی افزود: گفته ها در مورد عناصر نفوذی باید دقیقا رد یابی و تحقیق شود تا آن حقایقی که وجود دارد برملا شود که چنین کاری را درایور، راننده، بادیگارد یا افراد امنیتی این فرمان را انجام داده است یا کسانی دیگر.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی دوستان شناسایی شده است خودی دو لت مستقیم
حمایت علنی میکند بر ظالمان آدم کش بی قانونی در
در افغانستان از قدیم بوده واست نژاد پر ستی قوم پرستی
این میراث از دو ران قاتلان باقی مانده مخصوص عبدالرحمن
که شش ولایت را از دست داد بنام دیورند
وحالا نامش دیرنگ بی ننگ است
وسلام هم وطن مهاجر

>>>   این یک حقیقت همیشه روشن در تاریخ پر فراز و نشیب در دهه اخر افغانستان است. کرزی به انواع حیله گری از طالبان حمایت کردو غنی حیله های آشکار ترین دنبال می کند. همه مردم افغانستان دست حمایتی غنی را نسبت به طالبان احساس می کنند این یک امر پنهانی نیست.
فرید

>>>   این یک موضوع خیلی مهم و بد نام کننده باید هرچه سریع تر و زودتر نتیجه تحقیقات ان برای مردم واضح واشکار گردد که در این قضیه دست چه کسانی است و چطور بموتر لنجر پولیس میدان وردک چنین خاین وقاتل ملت انتقال داده میشد مردم نباید در مورد خاموش بنشینند ودولت را وادارند تا مردم را در روشنی این قضیه خیلی مهم واحساس قرار دهند وسرنوشت مسول استخباراتی طالبان که به چنگ ارگانهای امنیتی افتاده نیز برای مردم واضح ساخته شود.

>>>   عامل ناامنی دروطن ستون پنجم است که عبارت از
هیت کابینه قبلی و فعلی حال کدام زدنی است که نامشان را افشا کند.

>>>   عجيب سوْال ، عامل اصلي نا أمني ريس جمهور، عبدالله فيشني است، چون همه انتصاب و تقرري مسؤلين از طرف اينها، به پيشنهاد باند هاي شان صورت ميگرد. تا حال هيچ كس به أساس علم، تجربه، تخصص، اخلاق، تعهد بوطن، مقرر نشده اند، و همه مهره هاي اجنبي از يك پست به ديگري در طول دوران ديموكراسي نام نهاد در پانزده سال گذشته گردش دارند، هيچ كار اگر برايشان نبود يا مشاور، سر مشاور و يا زير مشاور ميشوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است