حامیان تروریزم آمریکا، انگلیس و عربستان نه روسیه
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۶    ۱۳۹۵/۴/۳ کد خبر: 117433 منبع: پرینت

گفته هایی مبنی بر اینکه روسیه قصد دارد از طالبن حمایت کند وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمدشاه رمضان، عضو مجلس نمایندگان گفت: روسیه نگران این است که اتحاد جماهیر شوروی سابق و آسیای میانه، که از قبیل ازبکستان و ترکمنستان و تاجیکستان و چین است، از طریق صفحات شمال و از طریق طالبان و داعش که در آنجا حضور دارند ناامنی به این سرحدات برسد.

وی افزود: مردم می دانند و دیده اند که طالبان در آنجا را کدام کشورها تمویل می کنند و طیاره های کدام کشورها برای آنها امکانات پیاده می کنند. روسیه این مسایل را می بیندبه همین دلیل با کشورهایی که جزو اتحاد جماهیر شوروی سابق بودند و استقلال خود را به دست آورده بودند و مستقل شده بودند دوباره هم پیمان شدند تا در برابر دهشت افکنان که از سمت صفحات شمال افغانستان می آیند ایستادگی و مقاومت کنند.

رمضان گفت: روسیه هیچگاه به طالبان کمک نکرده و نمی کند. من این موضوع را رد می کنم. اگر نگاهی به تاریخ روسیه و آمریکا بیندازیم متوجه می شویم که تروریزم را سه کشور ابر قدرت دنیا ایجاد کرده، تمویل می کنند و استفاده می کنند. این سه کشور آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی هستند. آنها این طالبان و گروه ها را برای مقابله با روسیه به وجود آورده اند. پس روسیه نمی تواند از آنها استفاده کند و به آنها کمک کند.

کد(30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عربستان دارای یک ارتش اجاره ای از چند کشور شکم پرست عربی است. عربستان ابر قدرت نیست

>>>   کشور های که در تلاش هستند و می خواهند که افغانستان ازادی کامل خود را دوباره به دست بیاورد . ما با انان همکاری خواهیم کرد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   آقای رمضان!
آیا حتمی است کسی که بامصارف ملیونها دالر عضویت شورا را حاصل کند ، سیاستمدار و نویسنده هم باشد؟
سه کشور امریکا، انگلیس و عربستان سعودی گروه های افراطی اخوان الشیاطین را که بعدها به مجاهدین، القاعده و طالبان و بکوحرام مبدل شدند برای مقابله با "روسیه" بوجود نیاورده بلکه برای مقابله با "اتحاد جماهیرشوروی سوسیالیستی" بوجود اورده بودند که متاسفانه حال وجود ندارد.

>>>   شوروی حالا در قطار هیچ است نه صلاح خوب دارد و نه جرحت دارد در موضوعات افغانستان مداخله کند گروپ های پرچم و خلق این کاسه لیسان روس همه چیز را خوب میدانند .
عبدالله ریحان

>>>   امریکا عربستان سعودی وانگلیس درساخت وتربیه تروریزم
فوقالعاده رول بسزای دارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است