یک قهرمان دیگر به کشور بازگشت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۹    ۱۳۹۵/۴/۱ کد خبر: 117358 منبع: پرینت

قهرمان دیگر بوکس به کشور بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، احمد ولی هوتک قهرمان ملی بوکس پس از شکست رقیب روسی اش صبح امروز سه شنبه اول سرطان 95 وارد کابل شد و در میدان هوایی بین المللی حامد کرزی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

پیش از این باز محمد مبارز دیگر قهرمان ملی این رشته نیز رقیب روسی اش در مسکو را شکست داده بود که از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته بود.

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606210621161654.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606210621163824.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نام خدا
چک چک کنید برایشان.

>>>   برو بابا آدم کشتن افتخار ندارد یک هنر دیگر را که منافع اجتماع در آن نهفته باشد یگوئید خوب است در دزدی و قطاع الطریقی کاربرد دارد

>>>   این قهرمان بوکس افتخار را به افغانستان کمایی کرده تبریک اش باشد همیشه موفق باشد باید مردم زیاد به پذیرای ان در میدان هوایی بین المللی کابل میرفتند این نام تاریخی این میدان است هیچکسی نمیتواند که انرا تغیر نام دهد مثلیکه دارالمان راحکومت شاهی ظاهر شاه میخواست بنام دار الفنون و نوی کابل تغیر دهد اما از زبان مردم کلمه دارالامان را دور ساخته نتوانستند همان نام بجایش باقی ماند و همچنان چهلستون را میخواستند بنام ایوب خان وات تغیر دهند اما مردم هرگز ایوب خان نگفتند بالاخره بنام تاریخی ان چهلستون باقی مانده است ومیدان هوایی بین المللی کابل را که ریس جمهور غنی از کیسه خلیفه به حامد کرزی تحفه داده همه مردم این میدان را بنام تاریخی واولی ان یاد میکنند نه بنام حامدکرزی که خیانت زیاد را بحق این ملت در زمان قدرت اش نموده است وطالبان را کمک بیدریغ کرده بود تا برادر خوانده هایش از بین نروند .

>>>   من از جنگ خسته شدم بنظرم یک سپورت دیگر بهتر است نه زدن همنوع خود.
کرکت کنید ،فتبال نمایید،والیبال و باستکتبال و مثل اینها را رواج دهید من صحنه را دیدم بسیار بدم آمد و بهمین گونه همه هموطنان و نسل بشر میخواهد با نگرش عاطفی همنوعان مانرا درسپورتهای دیگر مغلوب کنیم .

>>>   عجب
ع

>>>   لطفااء میدان هوائی کرزی نگوئید. مدان هوائی احمد زی بگوئید .هر رئس جمهور که تبدیل شد میدان هوائی بنام او خواهد شد چراکه در افغانستان قانون وجود ندارد. اصلا باید میدان هوائی از نامهای تاریخی برگزیده شود . مانند مولانا جلال الدین بلخی. امسئائل نامگزاری ازهویت تاریخی گزفته میشود. درن موضوع ولسر جرگه ویا شورای ملی هم ذیدخل باشد.
وطندوست ازدیار غربت

>>>   بلی دوستان برای گرگان از بازی کردن لذت نیست دریدن پاره کردن زوزه کشیدن لذت است این پیش رفت بدرد طالبان آدم کش نمیخورد فقط وفقط ترور و انتحار و اینفجار

>>>   نام خدا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است