زنان پولیس افغانستانی در آنتالیا چه می کنند؟
آنتالیا شهری که به فساد و فحشا در جهان شهرت دارد و هیچ پایگاه نظامی مهمی در این شهر نیست، اعزام زنان پولیس افغانستانی به آنجا به چه منظوری صورت گرفته است و سفر گاه و بیگاه مسوولان ... به این شهر خبر از چه فاجعه ای در آینده می دهد؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۵/۳/۲۹ کد خبر: 117212 منبع: پرینت

عقرب سال 93 خبری رسانه ای شد که حکایت از اعزام حدود 200 پولیس زن افغانستان برای فراگیری آموزش های نظامی به ترکیه داشت اما هیچ منبعی از اعزام پولیس های زن افغانستانی به آنتالیا اطلاع نداد و هیچگاهی وزارت های داخله و خارجه کشور از این موضوع بصورت علنی پرده برنداشته و این قسمت خبر را رسانه ای نکردند.

از این موضوع ماه ها می گذرد و وزارت داخله افغانستان همچنان در حال اعزام تعدادی از زنان پولیس کشور به آنتالیا است و این خبر همچنان در خفا باقی ماند تا اینکه روز گذشته مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در سفرش به کابل پس از دیدار با صلاح‌الدین ربانی، پرده از این خبر مخفی برداشت و تایید کرد که تعدادی از زنان پولیس افغانستانی در ترکیه آنهم در شهر توریستی آنتالیا در حال آموزش اند.

هرچند وزیر خارجه ترکیه از تعداد این زنان پولیس افغانستانی و علت حضور شان در شهر توریستی آنتالیا مطلبی بر زبان نیاورد اما این دغدغه ذهنی به وجود می آید که زنان پولیس افغانستانی برای چه منظوری به آنتالیا اعزام شده اند؟

شهر آنتالیای ترکیه هیچ مرکز نظامی آموزشی ندارد و جاذبه های توریستی این شهر بیشتر زبانزد جهانیان به خصوص اروپایی ها روس ها است.

شهر آنتالیای ترکیه یکی از مراکز اصلی فساد و فحشا در جهان شناخته می شود و افراد مختلف از تمام جهان برای خوشگذرانی به این شهر سفر می کنند. تا جایی که دولت ایران مدتی از سفر اتباع کشورش به این شهر ممانعت بعمل می آورد.
آنتالیا با حدود یک میلیون جمعیت که نیمی از آنان خارجی و عمدتا اروپایی و روسی هستند، همیشه پذیرای بیش از یک میلیون جمعیت مسافر بوده است.

حالا با این وضعیت، آنتالیا شهری که به فساد و فحشا در جهان شهرت دارد و هیچ پایگاه نظامی مهمی در این شهر نیست، اعزام زنان پولیس افغانستانی به آنجا به چه منظوری صورت گرفته است و سفر گاه و بیگاه مسوولان ... به این شهر خبر از چه فاجعه ای در آینده می دهد؟
شاید ترکیه هم (بگفته فرمانده ارشد آمریکایی در افغانستان، استارز اند استرايپس (Stars and stripes) تصمیم دارد تا این جوجه اردک های زشت را به قوهای زیبا بدل کند!

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما اول از افغانستان شروع كنيد از بي ناني و بيچاره گي مردم افغان زنان دست بهرفحشا ميزنند از ارروپا وقتكه افغان ها به ديدن فاميل ميايند با يك چشم ديد از زنان كه در گوچه ها بازار ها براي پيدا كردن يك لقمه نان دست به فحشا ميزنند و براي اوردن يك لقمه نان هر كاري را ميكنند اول ملك خود را جور كنيد حالا سر تركيه شروع كرديد از اموالش از كمك هايش استفاده ميكنيد بعدش بالا هر كشور اوازه بدّي را شروع ميكنيد خداوند دگه چه كند روزيكه جنگ نيست ميشنويم كه بس هاي مسافر بري چپه ميشه حادثادت غير مترقبه ميشود توبه از دق دل كنيد مردم خيرات خور كأسه گدايي به تمام كشور ها دست دراز داريم كمك ها به جيب دولتمردان ميرود مردم غريب از گشنگي ميميرد بس دگه از عيب هاي خود چشم پوشي نكنيم. لطفأ نشر نمايد

>>>   این کارها زیر نظر رولا غنی از یهود هدایت مبشود

>>>   خوب این پولیس ها هم نفس دارند بلاخره. .......

>>>   برای یاد دادن و آموزش مسائل جنسی در شهر آنتالیای ترکیه برده اند. به غیر از این هیچ هدف هم ندارند.
نادری

>>>   واقعا چرا آنتالیا؟؟؟؟

>>>   بخاطریکه مبارزه علیه فساد و فحشا را یاد بگیرند.

>>>   به تو چه غرض؟
هر شخصی که در دنیا به سن قانونی هژده سالگی رسیده باشد ،خودش حوابگوی اعمال و رفتار اش است و در مقابل قانون پاسخگو میباشد.
در میدان های هوایی دنیا سفر کن و ببین که میلیون ها زن و مرد یکجا با فامیل و یا تنها روزانه دور دنیا سفر میکنند.
تو فقط به قرون وسطی فکر میکنی و سفر عربستان با شتر و محرم سفر.
آیا عقل داری؟آیا منطق داری؟ آیا کدام نفر ترا در دنیا بحیث کس نگهبان مقرر کرده است؟

>>>   ترکیه کشور اسلامی است نه باید همیشه سیاه ببینیم وهمه را بد فکر کنیم ، در زمان امان الله خان هم دختران راجهت تحصیل می فرستادند هیچ مکلی نیست آنها آموزش می بینند وبرمیگردندبه وطن خود خدمت میکنند
ر

>>>   دورد بر دولت افغا نستان یک جامعه زمان روشت میکند که زنان در ان جامعه روشت کند خادمی

>>>   هوشيار شويد ازخواب غفلت بيدار شويد اول اينكه من خودم تقريبا دو هفته قبل خبر داشتم كه بوليسزنان افغان براى تجربه كاري عازم تركيه شدند ما از زنها افغاني جه جور كرده ايم زن در خانه بايد به دنيا بيايد ودر خانه بيميرد مثل عرب وباكستاني فكر نكنيد درمذهب دين اسلام در تمام عرصه هاى زندكى زنها مثل مردها حق وحقوق شانرا دارند بس بايد بكذاريم زنهاي ما دوش بدوش همراي برادران خود در مقابل طلب ومزدوران باكستان بجنكند با احترام خادم وطن

>>>   وقتی امان الله خان هم اولین گروپ زنان را برای تحصیل به ترکیه اعزام کرد ،ملا ها دستور انگیس او را هم بکفر گرفتند.
زنیکه خراب کار باشد در چهاردیواری و پوشش حجاب هم این کار میکنند. مثال هایی ...
ویس از المان

>>>   خوب است كه ياد داريم برف بام خود را بالاي ديگران مي اندازيم اين را امريكا ميكند اين را ارروپا ميكنه اين رولا غني ميكنه اين را پاكستان ميكنه مردم بي عقل جاهل افغان گناه ندارد.

>>>   برادرامحترم! طوریکه به همه معلوم شد دین دریای بیکران است شاید در کدام حاشیه دولت ما فرستادن انرا در مطابقت با دین انجام داده! حیف است بر این دولت مزدوران امپریالیزم وارتجاع بین ال مللی که خودرا مسلمان افغان وازاد میدانند واز طرف دیکر ماشین دولت در دست مردم دو تابعیتها اند که در اصل تابعیت همان انکلیس یا دادار اصلی اخوانیان است

>>>   تما م جو انان مرد بیکار هستند مگر زن ها را برای عیا شی در پو لیس و اردو جذب می شود تمام جو ان های مرد کا از کشور به خا طر بی کاری در کشو ر ها ی دیگر می روند مگر در انجا فقط به زنها کا ر داده می شو د این کا ر هم از یهو د و نثا را است

>>>   به نظر من پولیس زن افغانستانی در ترکیه برای فراگیری درورس نظامی در کشور ترکیه اعزام نگردند ودر مراکز تعلیمی افغانسان برای فراگیری آموزشات نظامی جلب شوند.
عبدالحامد صدیقی ولایت کابل ولسوالی استالف

>>>   پولیس ها باید به مسائل جنسی صد در صد بلد باشند به همین خاطر در شهر انتالیا روان کرده شدند

>>>   همیشه انگشت انتقاد ما بسوی دیگران است و هیچگاه خود را ملامت نمیکنیم اوباما یارفیق نزدیکش غنی کدام فامیل را مجبور کرده است که دختر جوان خود را به بورس کشورهای امریکائی و اروپائی روان کند این مسله مربوطه میشود به یک تعداد فامیل های بیغیرت نمیدانم که چطور نفس شان برداشت میکند که دختر جوان که همیشه مانند آیینه از گذندحوادث در امان نیست به کشورهای اروپائی روان میکنند و فقد بلند منزل باشد موتر مودل روز موقف های بلنددولتی دیگرغمی در پیش نیست.

>>>   اززنان پولیس که آنجا رفته اند پرسان کنید چه کرده اند .
واقیعت برملا شود. دراسلام کمان بد نمودن بالای کسی گناه بزرک میباشد.
پناه کابل

>>>   اقایان وخانم های روشن فکر!
سوال این است چرا انتالیا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
منظور نویسنده ترکیه نیست .شما یا خیلی به قول خودتان مولتی روشن فکرید یا خود را به خواب زده اید.انتالیا مرکز اموزش نظامی نیست مرکز فحشا وبی بند باریست.!!!!!!
شاید اینها هم اندسته پولیسهای بی پدر ومادر هستند.

>>>   بعضی از ما برای اینکه ادعای روشن فکری کنیم حاضریم حتی عفت وناموسمان را در اختیار خارجیها وداخلیها قرار دهیم واقعا حیا از بین بعضی از ما رفته.!!!!!!

>>>   ایا زنان را جوانان تلاشی کنند؟؟ یا پولیس زن ؟؟ امکانات افغانستان محدود است صد بار بهتر است که درخارج تحصیل کنند فکر واندیشه بد درقلب های ناپاک جای دارد که برهمه چیز بدگمان هستند
@

>>>   متاسفانه بعضی از مردم تفکر قرون وسطی را دارند ومانند ان دوره دنبال بی بند وباری وبی حیایی هستند ومثل قرون وسطی فحشاگری ولاوبالی گری را ترویج میدهند وبخاطر پول وشهرت ومقام حاضرنند شرف وناموس وغیرت را از دست بدهند .ولی دین اسلام با تفکر پیشرفته وانسانی حیا وابرو داری وتعهد به خانواده را ترویج کرد وانسانهای قرون وسطی را به تمدن وفرهنگ هدایت کرد.البته افرادی چون طالبان وداعش ابروی اسلام واقعی رابرده واز اسلام دینی افراطی وعقب مانده نشان دادند

>>>   بعضی از مسئولین وطالبان دست به دست هم داده تا فرهنگ وتمدن مترقی و پیشرفته اسلامی را در ان پوشش وحیا و تعهد خانوادگی اصل میباشند به فرهنگ بی بند وباری و قرون وسطیی غرب که با بی حجابی و بی تعهدی نسبت به خانواده به سوی غار نشینی حرکت میکنند تبدیل نمایند .طالبان با معرفی اسلامی متهجر وبعضی از مسئولان با اسلام آمریکایی. طالبان و روشنفکران غرب زده هردو نقشه های آمریکا را پیش میبرند.

>>>   شما که نظر میدهید تا بحال آیا به شهر آنتالیا سفر کرده اید آنتالیا یک شهر فساد و فحشا است که برای فساد جنسی معروف است.

>>>   چون که روشنفکرند! دلیل نمیخواهد.برای روشن فکری باید با بعضی چیز ها کنار امد .ناموس کیلویی چند!

>>>   گرسنه را سير كرده نميتوانيم وسير را هم ديده نميتوانيم اخر او مردم از خود و از ديگران چى ميخواهيد. ؟

>>>   پروگرام توسعه و ترویج فساد و فحشا در جامعه اسلامی(افغانستان) و در نهایت از بین بردن فرهنگ احکام و عقاید اسلامی و محو امت اسلامی. که از جمله راهبر یهود و نصارا تحت جاسوس معلوم الحال رولا غنی و اشرف غنی..........

>>>   مگرافغانستان ازترکیه چی کمی دارد که درظاهر مسلمان درپنهان انتالیا.
مگربیش از70فحشا خانه ورستورانت درکابل وجودندارد .
خداوندازمسئولان دادگاه عالی ،وزارت امور داخله وزارت حج واوقاف پرسان کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است