از اختطاف مردم تا ربودن عتیق الله، این کجا و آن کجا!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۵/۳/۲۷ کد خبر: 117172 منبع: پرینت

آیا ارزش انسان ها به تناسب جایگاه سیاسی است که بیش از 300 تن از مردم ملکی در هفته های اخیر در شاهراه ها ربوده شدند اما آب از آب تکان نخورد اما اختطاف یک عضو شورای عالی صلح در یک شاهراه سبب بررسی سریع موضوع و تعلیق وظیفه قوماندان شاهراه مربوطه شد؟

سرنوشت قوماندان امنیتی شاهراه سرپل_جوزجان پس از اختطاف مولوی عتیق الله چه شد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، به دنبال اختطاف مولوی عتیق الله یک عضو شورای عالی صلح در شاهراه سرپل_جوزجان، وظیفه قوماندان امنیتی این شاهراه از سوی والی سرپل به حالت تعلیق درآمد.

بر بنیاد این خبر روز گذشته مولوی عتیق الله در شاهراه سرپل_جوزجان ربوده شد که برخی گمانه زنی ها، قوماندان امنیتی این شاهراه را در اختطاف این عضو شورای عالی صلح دخیل دانسته اند.

این در حالیست که در روزها و هفته های اخیر شاهد اختطاف و گروگانگیری های فراوانی در برخی شاهراه ها بوده ایم که منجر به زخمی و کشته شدن تعداد زیادی از مردم ملکی شد اما هیچ مقام امنیتی نه برکنار شد و نه وظیفه اش به حالت تعلیق درآمد اما اختطاف یک عضو شورای عالی صلح در کمتر از 24 ساعت سبب تعلیق وظیفه قوماندان شاهراه مربوطه و رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع شده است حالا سوال اینجاست که آیا ارزش آدم ها به تناسب جایگاه سیاسی است؟

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر درکوریای شمالی میبود حالا چیز دیگرمیشد

>>>   خداوند مغفرتش نمايد

>>>   در افغا نستان بلی تو خود حدیث مفصل بخوان ازای مجمل .

>>>   کارنیک وپسندیده شده است.
صوفی گردیزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است