سود جويي نماینده مجلس از میدان هوایی کابل
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۵/۳/۲۴ کد خبر: 117048 منبع: پرینت

شخصي بنام "قديم" از خويشاوندان و نزديكان عبيدالله باركزي وكيل ولايت ارزگان مدت سه سال مي شود كه قرارداد خلاف قانون و مقرارت يك پايه ماشين نوع "پلاستيك پيج بگاژ" مسافرين ميدان هوايي بين المللي حامد كرزي را دارد.

قديم مسوول اين ماشين فوق الذكر با استفاده از نام اقاي عبيدالله باركزي دست به اشتباهات وافر و كارهاي خلاف قرارداد مي زند.
١ - غير مناسب بودن جاي ماشين پلاستيك.
ماشين را در جاي كه از آن فقط مسافرين بويژه خانم ها و سالمندان حق استفاده را دارند جابجا نموده است.
٢ - اخذ پول بيشتر از قيمّت معين ١٥٠ افغاني در هر بيگ. شواهدي در دست است كه حتي تا ٥٠٠ افغاني نيز اخذ نموده است.
٣ - وادار نمودن و مجبور سازي مسافران براي استفاده از ماشين. مسافرين شاكي وجود دارد كه اين آقا با اصرار، مسافرين را به استفاده از اين ماشين مجبور مي سازد.
٤ - غير قانوني بودن قرارداد. اين فرد با استفاده از صلاحيت وظيفوي عبيدالله باركزي كه در آن قرارداد خط به قلم خود آقاي باركزي نوشته شده است كه با قديم نام قرارداد نمايند.
٥ - تاخير در پرداخت پول مسافرين كه بيشتر از ١٥٠ افغاني مي پردازند. در نهايت مسافر خسته شده و زمان محدود براي چك شدن ايشان را وا مي دارد تا منصرف شوند.

عبيدالله باركزي مجلس بعد از آنكه مراتب فوق را بيان كردم از "قديم" نام حمايت هاي غير قانوني نمود و حتي اتهامات مبني بر تعصب و توهين را در مكاتيب پي در پي خود بر من وارد نموده است.
وی خارج از دايره صلاحيت و امتيازات خود فرا حركت مي نمايد و به ادرس من از شوراي ملي مكاتيب زياد ارسال مي كند و من را متهم به تعصب قومي و زباني كرده است كه در حقيقت مداخله اشكار در روند كاري امنيتي و استخباراتي ما شده است كه ما مانع پروسه قاچاق اين بزرگواران در ميدان هوايی حامدكرزی شده ايم.

رامين حكيمي

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606130811252676.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606130811254437.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606130811253398.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اولا میدان هوایی کابل (نام تاریخی ایکه هزاران سال سابقه دارد) را بنام حامد کرزی که کشور را برباد داد، نامگذاری کردن کار کمتر از جنایت نبود.
ثانیا ، اگر این موضوع در مورد عبیدالله بارکزی راست باشد، با شامل شدن وی در جمله سایر دزدان پارلمان فقط یک نفر یعنی آقای بشردوست سالم و خارج از لست دزدان، قاچاقبران، کمیشنکاران و چتل خوران ماند.

>>>   این وکلای که بعد از تعین موعد رای مردم بااساس فرمان تیس جمهور بکار شان ادامه داده اند اکثر از اینها نه تنها که غاصب زمین وقاچاقبر و باند های ادم رباییرا درحمایت شان دارند در چور وچپاول وبزور پول از جیب مردم هم کار وبار شان است وقطقا مردم این اشخاصیکه اکنون بفرمان ریس جمهوربکار شان دوام میدهند منحیث وکیل ونماینده شان نمی شناسند زیرا اینها بر ضد مردم و سود جو خیانت کار اند مفسدین وحامیان مفسدین همین اشخاص هستند که هم مردم وهم دولت را با اعمال نادرست وغیر قانونی وزور گویی شان در جهان بد نام کرده اند وهمین اشخاص که اکثریت کرسی های غیر قانونی پارالمان را در اختیار گرفته اند واز تمام جرم وجنایت بنام نماینده پارالمان خود را مبرا از گرفتاری وتوقیف وتطبیق حکم قانون در برابر اعمال غیر قانونی شان کرده اند اکنون هرچه جرم وجنایت که دل شان میخواهد انجام میدهند ومیدانند که دیگر از جانب مردم به این کرسی دست پیدا کرده نمیتوانند وبا استفاده از فرصت به جمع اوری پول ولو از هر راه که باشد دست دراز میکنند .

>>>   من بااین کاربسیارناراحت شدم زیراآقای بارکزی خیلی یک شخص....است.
ع

>>>   مطرح کردن 150 افغانی کم و بیش به مقایسه ملیارد ها دالر که حیف و میل شده خنده آور است

>>>   منبعد بنام وكيل اگر كار كسي به ميدان هوايي كابل مي ايد هرچه عاجل كارش را بند نموده حتي أر قانوني هم باشد اجرا نردد ، صواب خواهد بود .
دوم ، ميدان هوايي بنام كسي نيست ، اگر بنام كسي هم گذاشته شود بعد از مر ان شخص خواهد بود
فايق

>>>   من از نام ميدان هوايي كه به نام كرزي يادشده نفرت دارم مرگ به ان شخصي كه به اسم او مسما كرد ميدان هوايي كابل هميشه ياد خواهد شد بخير روزش ميرسد أنشالله

>>>   نامش جعلی،تاریخش جعلی،ملالی اش جعلی،انتخاباتش جعلی،قانون اساسی اش جعلی،ما داریم به چیگونه کشوری و چیگونه مردمی زندگی میکنیم ؟؟؟؟؟

>>>   شهرستان ( سبزوار، اسفزار) یا ولسوالی شندند
چرا نام شهرهای افغانستان کنونی و یا خراستان به زبان پشتو تغییر یافته و یا همواره تغییر مییابد ؟ وُلُسوالی شیندَند نام نسبتاً جدید ولسوالی درغرب افغانستان و در ۱۲۰ کلیومتری هرات است. نام این منطقه که دراصل ( سبزوار ،اسفزار) بوده ودر تاریخ نیز ثبت میباشد نام این منطقه در دهه‌های اخیر توسط دولت محمد داود خان به شیندند تغییر یافت . شیندند واژه‌ای ترکیبی درزبان پشتو است که ازدوکلمه شین (سبز) و دند (آبگیر یا برکه) ساخته شده‌است . این تنها داوود خان نبود که نام های اصل بعضی از مناطق هرات باستان را تغییر داده ، بلکه شاهان مستبد از روی میل و خواهش خود ، که هیچ مدرک تاریخی وجود ند اشته به تغییرنام های اصل این مرزوبم مبادرت ورزیده و هنوزهم به جعل تاریخ مشغول میباشند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است