انتخابات را دولت به گروگان گرفته یا پارلمان؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116953 منبع: پرینت

باز دولت برای پارلمان چه خوابی دیده است؟

دولت خواهان برگزاری انتخابات است اما وای از نمایندگان بدنام!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فرهاد عظیمی عضو مجلس نمایندگان امروز در جلسه جنجالی پارلمان گفت: نمایندگان هشیار باشید که دولت برای ما بد خوابی دیده است.

این وکیل مردم در پارلمان افزود: در اصل دولت نمی خواهد انتخاباتی برگزار کند اما این بازی خطرناک دولت است که پارلمان را درگیر خود کرده، دولت می خواهد توپ برگزاری نکردن انتخابات را در میدان پارلمان بیندازد تا مردم بگویند دولت می خواست انتخابات برگزار کند، پارلمان نگذاشت.

عظیمی خاطرنشان کرد: با این بازی، دولت می خواهد به مردم بگوید که پارلمان، انتخابات را به گروگان گرفته و مانع بزرگ برگزاری انتخابات است و به این وسیله نمایندگان را بدنام کند.

وی اظهار کرد: فرمان تقنینی رییس جمهور از ریشه مغایر با قانون اساسی است اما نمی دانم چرا رییس مجلس اینقدر با دولت در مورد این فرمان همکاری می کند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با خواندن عنوان این مضمون " انتخابات را دولت به گروگان گرفته یا پارلمان؟" یک شوخی بسیار قدیم یادم امد: از شخصی پرسیدند که ایا فلانی خوب غزل میخواند یا فلانی؟ او با کمال عصبانیت جواب داد: برو......... بستانی هم ......!!
در جواب این عنوان هم باید بگوییم: برو ......... قوه قضاییه هم ......

>>>   مردم خوب درک کرده اند ومیدانند که اکثریت اعضای پارالمان موجود نمی خواهند که انتخابات برگزار گردد چون میدانند که دیگر رای مردم رابا خود ندارند وبرد انتخاباتی ندارند معاش و قدرت برای شان شرنی کرده تا اخر توان میکوشند که انتخابات پارالمانی برگزار نگردد و میکوشند دومین فرمان تقنینی ریس جمهوررا به بن بست کشانده شود وبه دوام کار غیر قانونی شان ادامه دهند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است