مسوولان امنیتی باید استجواب شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۵/۳/۲۲ کد خبر: 116938 منبع: پرینت

چرا هیچ یک از مسوولان جرات این را ندارند که در شاهراه ها و محل هایی که بیشترین قربانی را در اختطاف ها می دهد، بروند و موضوع را بررسی کنند؟

با توجه به افزایش ناامنی ها و تشدید گروگانگیری ها باید مسوولان سکتورهای امنیتی به پارلمان خوانده و مورد استجواب قرار گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، حبیبه دانش عضو مجلس نمایندگان امروز شنبه 22 جوزای 1395 در صحن علنی پارلمان ضمن ابراز نگرانی از تشدید گروگانگیری ها و افزایش ناامنی در شمال افغانستان گفت: متاسفانه امروز گروگانگیری در شمال و شمال شرق افغانستان تبدیل به یک رویداد مسلسل وار و روزانه شده اما چرا هیچ یک از مسوولان جرات این را ندارند که در شاهراه ها و محل هایی که بیشترین قربانی را در اختطاف ها می دهد، بروند و موضوع را بررسی کنند؟

وی افزود: تا زمانی که ما در برابر اختطاف ها بی توجه باشیم به تبع هر روز گروگانگیری تشدید می شود و از طرفی مردم نیز به دولت و نمایندگان خود در پارلمان بی اعتمادتر می شوند.

این عضو مجلس نمایندگان با تاکید بر اینکه باید مسوولان سکتورهای امنیتی به پارلمان خوانده و مورد استجواب قرار گیرند، ادامه داد: چرا از مسوولان سکتورهای امنیتی کسی نمی پرسد که چه می کنند؟ و قرار است چطور به داستان تلخ اختطاف ها پایان دهند؟ باید با فراخواندن آنها فکر جدی در ارتباط با حل معضل ناامنی کرد.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... برادرت به اختطاف آن داکتر که روابط خود را با شما در فیس بوک اطهار نموده بود ترفته بود که موفق نشد و وی را کت و کوب نمود در تمام اختطاف ها شما دست دارید موتر های سیاه شیشه دودی بدون پلیت و بدون تلاشی که ذریعه ان اختطاف صورت میگیرد از شما نیست برف بام خود را بالای بام دیگران نیندازید در همه بد بختی ها سازماندهی بدست شماست خود را استجواب نمائید از پیسه حمع شده که ار حرام بدست اوردید خد اقل یک وجدان جعلی برای خود بخرید

>>>   بجای استجواب منبعد باید وکلا مسئولین امنیتی را بجای استجواب جریمه نقدی کنند

>>>   اگر شرم وحیا وجود میداشت با انجام عملکرد این خانم خود خواه ظالم از خود راضی در برابر دو تن از دوکتوران شفاخانه چشم دیگر حرف استجواب وپرسان را از کسی نمیزد چرا وجدان خود را استجواب ومحاکمه نمیکنید که استجواب مسولین امنیتی را طالب دارید نا امنی را در داخل شهر کابل شما به اصطلاح وکلا بوجود اورده اید این درست است که طالبان وطنفروش وجاسوسان ای اس ای دستور باداران شانرا دراختطاف شهروندان کشور وانتحار وانفجار و ترور و نا امنی عملی میکنند اما اینرا هم فراموش کرده نمیتوانیم کهبعضی از وکلای تان همسویی با طالبان در نا امنی ها دست دارند وحامیان انها اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است