کاروان حمل سلاح از ترکیه برای داعش شناسایی شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۲    ۱۳۹۵/۳/۲۰ کد خبر: 116862 منبع: پرینت

مرکز روسی هماهنگی آشتی در پایگاه حمیمیم در سوریه اعلام کرد که یک کاروان حامل سلاح از ترکیه برای گروه تروریستی داعش را شناسایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری النشره، مرکز روسی هماهنگی آشتی در پایگاه حمیمیم در سوریه گفت: این کاروان کامیون‌ها در شمال شرقی شهر حلب سوریه شناسایی شد که سلاح و مهمات را با همراهی افراد مسلح از طرف مرز با ترکیه منتقل می‌کرد.

این مرکز افزود: کاروان از طریق دریا به اراضی تحت کنترل گروههای مختلف مسلح منتقل شد و به منطقه تحت کنترل گروه تروریستی داعش رسید.

مرکز روسی هماهنگی آشتی در پایگاه حمیمیم در سوریه در بیانیه خود تصریح کرد: عناصر مسلح داعش و جبهه النصره به حملات به مواضع دولت سوریه و یگان‌های کرد سوری ادامه می‌دهند.

این بیانیه همچنین افزود: تروریست‌ها به بسیج نیروهای خود در اطراف شهر حلب ادامه می‌دهند.

مرکز حمیمیم همچنین از ثبت سه مورد نقض رژیم توقف اقدامات جنگی (آتش‌بس) در طول 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت که همه موارد در استان دمشق روی داده است، چرا که عناصر گروه مسلح موسوم به جیش الاسلام مواضع ارتش سوریه در محله جوبر و المیدان را به‌همراه شهرک عربین با گلوله خمپاره هدف قرار دادند.

این مرکز به پایداری آتش‌بس در اکثر مناطق سوریه اشاره کرد و گفت که تعدادی از روستاها و شهرها و شهرک‌ها به رژیم توقف اقدامات جنگی در سوریه ملحق شده است که 60 گروه مسلح پایبندی خود به اصول آتش‌بس را اعلام داشته‌اند.

مرکز روسی هماهنگی آشتی در پایگاه حمیمیم در سوریه آورده است: عناصر جبهه النصره به تلاش‌های خود برای برهم زدن رژیم توقف اقدامات جنگی در سوریه ادامه می‌دهند و عناصر این گروه روز سه‌شنبه به گلوله‌باران مواضع دولت سوریه و یگان‌های کرد و نیز محله‌های مسکونی در شهرها و شهرک‌های سوریه با وجود فرارسیدن ماه مبارک رمضان ادامه دادند.

این مرکز افزود: عناصر مسلح تعدادی از روستاها و شهرک‌ها در استا‌ن‌های لاذقیه، ادلب، حماه و دمشق را هدف قرار دادند و عملیات فشرده‌ای را نیز در حلب اجرا کردند. مناطق مختلف این استان شاهد گلوله‌باران سنگین و طولانی با استفاده از خمپاره، گلوله‌های توپ هوایی، توپخانه و موشک‌انداز بود.

این مرکز تصریح کرد: عناصر مسلح به حملات خود به مواضع نیروهای دولتی در مناطق مختلف حومه حلب نیز ادامه دادند و ارتش سوریه توانست همه حملات را رصد و خسارتهای زیادی به جبهه النصره وارد کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ...كند ال جهود و اردوغان را


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است