روس ها از سوریه چند میلیارد دالر سود کرده‎اند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۵/۳/۲۰ کد خبر: 116859 منبع: پرینت

از هنگام آغاز عملیات نظامی روسیه در سوریه، خریداران اسلحه در جهان بیش از پیش به تسلیحات روسی توجه نشان داده اند.

العالم: کارشناسان معتقدند که مشارکت روسیه در جنگ علیه تروریسم در سوریه، یک فرصت طلایی برای افزایش صادرات تسلیحات ساخت این کشور و سرمایه گذاری درآمدهای حاصل از آن برای گسترش عملیات مبارزه با تروریسم است.

بر اساس گزارش روزنامۀ "دیر استاندارت"، روسیه در حال عقد قراردادهایی به مبلغ 48 میلیارد دالر برای صادرات سلاح است.

مسوولان روس تأیید کرده اند که استقبال از تسلیحات ساخت روسیه افزایش یافته است. آنان به نمایش در آمدن توانایی های تسلیحات روسی در میدان جنگ علیه تروریسم را دلیل این مسأله دانسته اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی این کشور های تولید کننده سلاح های مهلک و کشنده برای نشان دادن کیفیت و مؤثر بودن سلاح های خویش و امتحان کردن آن در هر زمان یک کشور را مورد تاخ وتاز خویش قرار میدهند تا به جهانیان نشان دهند که دارای چگونه سلاح های وحشتناک هستند. مثال های متعدد آن را میتوان در همین سال های اخیر مشاهده نمود. مانند بمباردمان لیبیا توسط آمریکا، انگلیس و فرانسه... و یا بمباردمان افغانستان توسط آمریکا و شرکاء غربی آن. یا حمله اسرائیل بالای لبنان و فلسطین.و یا حمله بالای عراق، سوریه، صومالی .... و جالب آن است که این دولت ها تجاوزگر همه در صف اول ضد جنگ قرار دارند و داعیه مبارزه با تروریسم و خشونت را دارند و احقاق حقوق بشر را در جهان میخواهند.
بعد از نمایش این کشتار ها است که دولت های مزدور که جبراً بالای مردم خویش حکمرانی مینمایند برای بقای خویش دست به خرید های میلیارد دالری میزنند. افسوس که میدان مشق و تمرین این کشور های مبتذل و جنایتکار همه ممالک اسلامی اند. و عجب تر آنکه بیشترین خریدار این سلاح های کشنده هم ممالک اسلامی است مانند سعودی، قطر، امارات،پاکستان ... به این حساب هم مسلمان میکشند و هم سلاح خویش را بالای آنها فروخته و به این ترتیب ثروت های آنها را نیز چپاول مینمایند.
نور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است