غنی کروزرها و رنجرهایش را بخاطر مردم بفروشد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۵/۳/۱۹ کد خبر: 116843 منبع: پرینت

آیا اشرف غنی حاضر است موترهایش را به نفع مردم گرسنه و فقیر بفروشد؟

وزرای طالب می نشینند و با مردم خود بر سر یک دسترخوان نان و دوغ می خورند اما وزرای مجلل حکومت خود را از مردم جدا کرده و فکری به حال معیشت و زندگی مردم نمی کنند و با چنین اوصافی چطور انتظار دارند که مردم ملکی به آنها اعتماد کنند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، صدیق احمد عثمانی عضو مجلس نمایندگان در جلسه امروز 19 جوزا در صحن علنی مجلس گفت: اگر دولت واقعا در مبارزه علیه فساد اراده جدی دارد چرا زمانی که 70 درصد مردم زیر خط فقر و 70 درصد مردم بیسواد هستند رییس جمهور با 6 موتر کروزر و 10 موتر رنجر برای عبور از یک سرک ساعت ها مسیرهای عمومی را بر روی مردم می بندد؟ در حالیکه اگر رییس جمهور به فکر مردم است باید گفت یک موتر برایش کافی است، این صحبت من خطاب به غنی بوده که اگر هر لحظه دم از تغییر می زند باید ابتدا از خود شروع کرده و موترهایش را به نفع مردم گرسنه و فقیر بفروشد.

او اظهار کرد: وزرای طالب می نشینند و با مردم خود بر سر یک دسترخوان نان و دوغ می خورند اما وزرای مجلل حکومت خود را از مردم جدا کرده و فکری به حال معیشت و زندگی مردم نمی کنند و با چنین اوصافی چطور انتظار دارند که مردم ملکی به آنها اعتماد کنند؟

عضو مجلس نمایندگان خطاب به غنی گفت: آقای رییس جمهور مملکت با گپ و وعده و شعار ضد فساد آباد نمی شود و حالا نوبت عمل است.

عثمانی با اشاره به ناتوانی حکومت در دفاع از حق مردم در قبال غاصبان گفت: بر اساس راپورت دقیق وزارت زراعت چهار و نیم میلیون جریب از زمین های مردم به ارزش شش و نیم میلیارد افغانی، غصب شده و در این رابطه تاکنون یک نفر هم متهم نشده است، رییس جمهور اگر واقعا دنبال اصلاحات هست در مقابل این افراد باید بایستد.

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادر در شمار موتر های این .... اشتباه کردی، به خدا قسم که دیروز من شاهد بودم که وقتی دومین مغز ...(غنی) از مراسم فاتحۀ شیرعلی وردک برمیگشت، شما باور کنید که موترهای تعقیبی اش را شمار کردم (117) موتر بود، اگر کدام مریض در این سرک در حال انتقال به بیمارستان بوده باشد، مطمئن هستم که جان باخته است. زیرا خودم نزدیک بود بیهوش شوم، چون تمام سرک را بوی دود موترهای وی گرفته بود و ترافیک هم راه را برروی مردم از پل محمودخان الی شش درک بسته بودند. حال شما بگوئید این شد رهبری ؟؟؟؟
رحیم الله

>>>   اگر وكلاي ما به راستي نماينده ملت ميبودند، از خود شروع ميكردند، و مثل هندوستان قانون وضح ميكردند كه هيچ كدام از وزراء ، ريس جمهور، و ..... ، بغير از موتر هاي معين و قيمت تعين شده، اجازه خريد و استفاده آنرا نداشته باشند، و به خاطر امنيت از طرق ديگر هم ميشود استفاده نمايند، مثل موتر هاي عادي پوليس، امبولانس، و غيره همه ميدانيم كه اگر موتر هاي شان عادي باشد شناسائي أنها بخاطر تخريب مشكلتر ميباشد. اما مشكل در خود ما ملت و نمايندهگان بي انتخاب شده ما است، چرا رمضان بشردوست را كس نكشته، چون از ملت است.

>>>   غاصبان زمین را با این دولت بوقلمون و "کچری قروت " پدر کلانهای کسی( از سیاف آغا معذرت میخواهم که از اصطلاح او استفاده کردم) چیزی گفته نمیتواند.

>>>   جنگ سالاران هم باید پــــــــــــــول مصرف برق شانرا بدهند

>>>   شما جناب که یک وکیل ناحق هستید چند موتر و چند بادی ګارد دارید.
و روزی چند خانه را به غارت میبرید.

>>>   طالبان سیاست موثری را در جلب مردم در پیش گرفته است برخلاف طالبان نیروهای دولتی به ویژه سران حکومت با برخوردهای نادرست شان مردم را از خود می رانند و این به مرور زمان به نفع طالبان خواهد بود.

>>>   یک دوره خر شدیم بس .دیگر نه تنها به پای صندوق ها نمیرویم بلکه روز انتخابات را روز خواب در بیستر آرام اعلان میکنم وبا افراد واجد شرایط خانواده ام عیش ونوش میکنم.با خبر.

>>>   اون تویوتا لندکروز ها مال دولت است نه مال غنی که میگی حاضر است بفروشد .

>>>   یک دوره خر شدیم اگر زمان ببر کارمل و داکتر نجیب الله خر نمی شدیم و پشتیبان همان حکومت دمکراتیک سوسیالیستی بودیم امروز سربلند و سرافراز بودیم نه اینکه بعد یک مشت ملای بیسواد آمدند حکومت کنند حالا هم که یک حکومت بی سر و ته که امثال گلبدین حکمتیار آمدند برای ما نسخه میپیچند که بگید جمهوری اسلامی نه وحدت ملی

>>>   اقای عثمانی مثلیکه از طرف طالبان کدام چراغ سبز وسرخ برایت داده شده که این حرف نادرست تانرا میزنید طالبان هنوز در قدرت دولت نیستند در هر منطق که میباشند از مردم بزور سلاح شان خوراک وپوشاک میگیرند در حالیکه ماهانه معاش کلداری شان از طرف ای اس ای برایشان هم میرسد زمانیکه طالبان که در حقیقت نمایندگان ای اس ای پاکستان کشور ما را در اشغال گرفته بودند ظلم وناروایی که طالبان درین کشور انجام دادند فرعون ونمرود نکرده بود هتلر وچنگیز نکرده بود طالبان کدام دولت است که وزیراش با مردم در سرسرک می نشینند ونان دوغ میخورند عجب وکیل که تا کنون حرف گفتن خود را نمیداند که چطور بیان کند چنین اشخاص که در چوکی پارالمان نشسته باشد واضح است که اوضاع امنیتی کشور بهبود نمی یابد خود جناب وکیل که نظر به موقف ریس جمهور ذره حساب نمی شوی چند تا محافظ وچند موتر تعقیبی داری از خود خبر داری که چنین حرف را برای ریس جمهور میزنی شما چوکی نشین های پارالمان شاخ کشیدید حبیبه دانش چه خیانت را درشفاخانه رسمی دولت در حق داکتر عصمانی وپدراش انجام داد وچند روز قبل وکیل دیگریتان با چه خجالت وشرمساری پولیس ترافیک را لت وکوب کرد ودیگر تان در پاکستان با زن فاحشه گیر شد وبد نامی را ایجاد کرد از هر جانب که برایتان کمتر رسید باز علیه ان تبلیغات وشایعات را انجام میدهید شرم بهتر است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است