تعریف و تمجید دولتی ها تمامی ندارد!
امروز ما بیش از پیش به وحدت و یکپارچگی و تحکیم صفوف سیاسی خود نیاز داریم چرا که در این روزها دشمن در صدد است تا از هر فرصت به نفع خود سوءاستفاده کند و به منظور شکست ما پیام های اختلاف افکنانه را منتشر کند. 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۵/۳/۱۹ کد خبر: 116837 منبع: پرینت

سرور دانش در پارلمان صرفا از حکومت تعریف و تمجید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سرور دانش معاون دوم رییس جمهور امروز 19 جوزای 1395 در صحن علنی پارلمان و در مراسم رای اعتماد وزیر دفاع و رییس عمومی امنیت ملی گفت: حکومت وحدت ملی مصمم بوده تا در کنار انجام وظایف قانونی خود، در عرصه های مهم توسعه حیات ملی گام های استوارتری بردارد.

وی افزود: در عرصه اقتصادی امسال شاهد تحرک بسیار و تطبیق پروژه های کلان ملی بوده ایم، در حکومت وحدت ملی مصمم هستیم تا در مسیر رونق اقتصادی و تجارتی و بهبود وضعیت معیشت مردم، از یک سو کشورهای منطقه و همسایه را به جای روابط مخرب و ویرانگر به روابط مثبت و سازنده دعوت کنیم که آغاز پروژه های تاپی، کاسا یکهزار و تفاهمنامه بندر چابهار نشان دهنده موضع مثبت دولت در همکاری با کشورهای منطقه است.

معاون دوم رییس جمهور تاکید کرد: از سوی دیگر پروژه هایی که سال های سال راکد متوقف مانده بود را با تدابیر ویژه دوباره راه اندازی کردیم که افتتاح بند سلما و امضای تفاهمنامه توسعه بند کجکی و آماده شدن قراردادهایی نزدیک به 20 بند دیگر و رسیدگی به پروژه های راکد مانده سرک ها و لین برق ها نشان دهنده حرکت بزرگ اقتصادی دولت است.

دانش با اشاره به دستاوردهای سیاسی حکومت گفت: در عرصه سیاسی و امنیتی، تامین امنیت اولویت ما بوده و در پروسه مذاکرات صلح، حقانیت موقف خود را در برقراری صلح نشان دادیم اما با کمال تاسف مخالفان و دشمنان ما پیام صلح را نه تنها درست دریافت نکردند بلکه با انتحاری ها جواب داده و با ترور علما، دادستان ها و وکلای پارلمان به صلح جواب رد دادند.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات ما این بوده که نیروهای امنیتی ما با تدابیر ویژه تمامی عملیات های مخالفان مسلح را در تمامی ولایت هایی که درگیر جنگ هستند را سرکوب و ناکام ساختند.

معاون دوم رییس جمهور خطاب به وکلای پارلمان گفت: امروز ما بیش از پیش به وحدت و یکپارچگی و تحکیم صفوف سیاسی خود نیاز داریم چرا که در این روزها دشمن در صدد است تا از هر فرصت به نفع خود سوءاستفاده کند و به منظور شکست ما پیام های اختلاف افکنانه را منتشر کند.

دانش ادامه داد: امروز نامزدان وزارت دفاع و ریاست عمومی امنیت ملی را در حالی معرفی می کنم که شرایط سیاسی و امنیتی افغانستان، شرایط پیچیده ای است.

وی خاطرنشان کرد: از یک سو کنفرانس مهم وارسا در 9 جولای را در پیش داریم و در این کنفرانس دنیا در قبال کمک های خود از ما یک آدرس درست و یک تیم منسجم در حوزه نظامی و امنیتی را مطالبه دارد و از سوی دیگر امروز مدیریت جنگ نیاز به یک تیم کارآمد و خوب داشته و مهمتر از اینها خواسته پارلمان هم همین است که زودتر به داستان سرپرستی ها خاتمه داده شود.

معاون دوم رییس جمهور گفت: استانکزی که نامزد ریاست عمومی امنیت ملی است فردی متخصص و مدیری لایق بوده و مورد اعتماد سکتورهای امنیتی و مورد احترام همکاران بین المللی ما است که بطور حتم در پست معرفی شده می تواند نقش خوبی در شرایط حساس جنگ داشته باشد.

دانش افزود: همچنین عبدالله خان حبیبی که نامزد وزارت دفاع بوده نیز دارای مدارج نظامی بالا بوده و یکی از موفق ترین قوماندان های ما است که در صفوف جنگ همواره نقش اول را داشته، اگر تصمیم قاطع در مبارزه با دشمنان را داریم باید به این شخصیت ها رای اعتماد دهیم تا بتوانیم هر چه زودتر جنگ را به بهترین شکل مدیریت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری انتخابان پارلمان و شوراهای ولسوالی یاد و عنوان کرد: ما برای برگزاری انتخابات نیاز به همکاری پارلمان داریم و در حال حاضر تدابیر خوبی از سوی حکومت برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده است.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دانش صاحب!!
"جنبش روشنایی" ؟؟؟!!!!!! را چه کردی؟؟

>>>   ریاست که سابق بنام امنیت ملی بود وحالا به نسبت بازاز آزاد به یک کمپنی خصوصی تبدیل شده باید دوباره به اداره رسمی حکومتی تبدیل گردد وپرسونل آن از همه ولایات باشد نه اینکه در انحصار دو ولایت باشد

>>>   آقای دانش ! خجالت باید کشید ه از هم بستگی حرف بزنید حکومت که در تقسیم قدرت جور نمی آید چگونه از وحدت حرف میزند خامش

>>>   کسی خفه نشود نه قیافه عبدالله خان به وزیر دفاع میماند و نه قیافه استانکزی به رییس عمومی امنیت ملی!
از خان محمد خان وزیر دفاع زمان ظاهرشاه تا امروز اینطور قیافه را برای وزارت دفاع ندیده بودم!

>>>   آقای دانش صاحب رفتار شما آیینه ای شماست دیگر حرف بس است اینکه از انسانی سازی سیاست حرف زدید اما عملا جز فریب و دروغ چیزی بیش ندیدیم.
ناصرالدین شاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است