دانش: چرا طالبان در ماه رمضان آتش بس نمی کنند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۷    ۱۳۹۵/۳/۱۹ کد خبر: 116831 منبع: پرینت

مخالفان مسلح می خواهند خون و خشونت را میهمان سفره های روزه داران کنند.

از مخالفان مسلح می خواهیم که اگر ذره ای پایبندی به شعایر دینی و انسانیت دارند ار خشونت دست کشیده و اجازه بدهند مردم در کمال آرامش به عبادت و نیایش خود در ماه رمضان بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سرور دانش معاون دوم رییس جمهور امروز 19 جوزای 1395 در صحن علنی پارلمان و در مراسم رای اعتماد وئزیر دفاع و رییس عمومی امنیت ملی با اشاره به کشته شدن شیرعلی وردک نماینده پارلمان گفت: هیات تحقیقی از سوی دولت برای بررسی علت شهادت شیرعلی وردک تشکیل شده است.

معاون دوم رییس جمهور با اشاره به تشدید حمله های ظالبان گفت: متاسفانه دشمنان افغانستان اجازه نمی دهند که مردم در ماه عبادت و بندگی در کمال آرامش به عبادت خود پرداخته و با انتحار و انفجار قصد دارند، خون و خشونت را میهمان سفره های مردم کنند.

وی تصریح کرد: از مخالفان مسلح می خواهیم که اگر ذره ای پایبندی به شعایر دینی و انسانیت دارند ار خشونت دست کشیده و اجازه بدهند مردم در کمال آرامش به عبادت و نیایش خود در ماه رمضان بپردازند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هنگامی که لشکر روس ها به بخارا آمدند، پادشاه بخارا هفت چپن را سر در سر پوشیده و از بالای هر چپن ،کمر خویش را با دستمال نیز بسته بود، تا مرمی سلاح روس ها بالایش تاثیر نکند. به طالبان مدرسه وظیفه داده بود و گفته بود: سرک ها را صابون زنید که عسکر های روسی لخشند.
بعد از آن که سربازان روسی بدون آن که لخشند، به مقر پادشاهی رسیدند، جنرال آنها داخل قصر شد . درین هنگام پادشاه بخارا از جنرال روسی دعوت کرد و گفت: شینی تان چای خورده گیری مان، بعد جنگ کرده می گری مان. یعنی بنشینید که چای بخوریم، بعدأ جنگ میکنیم.
حالا شما نیز میتوانید از طالبان خواهش کنید و بگویید: شینی تان افطار کرده گیری مان، بعد جنگ کرده میگری مان.

>>>   اینها طالب نیستند بلکه افراد خریداری شده ازغرب استند به معنی دیگر که مزدوران سعودی انگلیس. امریکا استند که بخاطر پول وقدرت ازنام اسلام دین مذهب استفاده کرده ومسلمانهارا هدف قرار میدهند وبقتل میرسانند .

>>>   دولت ویا آندسته از دولت که خواهان صلح در کشور هستند باید بدانند که با این حرفها ومسامحه نمیشود با تروریست ها کنار امد ما باید این ادم کشان وطن فروش را ابتدا باشناسایی بعد بازور سرنیزه سرکوب کنیم چرا دولت تسکره های بقی را توزیع نمیکند.اول راه شناسایی بعد سرکوب اینها وحشی هستند حرف وانسانیت را نمیفهمند از ان ریش بلند وکثیفشان پیداست بویی از تمدن نبرده اند .کسی که ظاهرش این طور است باطنش...تر است.

>>>   گرگ های لاش از فرصت استفاده میکند مخصوص از بی چوپانی وتاریگی شب استفاده میکند
اینها مسلمان نیست به گدام انسا نیت به گدام رحمی دل اینها اجر شدئ دست وهابی سعودی وصهیو نیست است
این طالیب صهیو نیست==پیروی هچ دینی نیست===

>>>   اگر طالبان به اسلام وانسانیت حد اقل احترام را میداشتند مسلمان مسافر را بحالت فجیع نمیکشتند ومساجد وقران های داخل مساجد ونماز گذاران در داخل مسجد را توسط حملات ترورستی وضد اسلامی وانسانی شان به اتش نمی کشیدند واین جواب رد از جنگ وخونریزی در ماه مبارک رمضان این ماه خاص از الله متعال بخوبیثابت میکند که طالبان وطنفروش مزدورانای اس ای هستند وبدستور انها حرکت میکنند از خود اراده وتصمیم نداشته وندارند .

>>>   بخاطر خدا و خلق مظلوم خدا تمام تروریستان و طالبان را اعدام کنید.
اعدام
اعدام
اعدام
اعدام
اعدام
اعدام
اعدام
یعنی هر روز هفته 5 نفر از تروریستان را بطور علنی درحضور مردم و رسانه ها اعدام کنند.
بخدا سوگند دیگر طالبی وجود نخواهد داشت.
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است