فتوای مفتی سعودی درباره روزه نگرفتن!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۳۹۵/۳/۱۸ کد خبر: 116776 منبع: پرینت

مفتی اعظم سعودی در ادامه فتواهای عجبیش، به نظامیان عربستانی گفت در صورت ناتوانی، می‌توانند روزه نگیرند.

سایت روزنامه سعودی "المرصد،" گزارش داد: "عبدالعزیز آل الشیخ" به نظامیانی که در مناطق جنوبی این کشور مستقر هستند گفت در صورت ناتوانی به دلیل حضور در صحنه‌های نبرد، می‌توانند روزه نگیرند.

مفتی کل عربستان با این حال به کسانی که برای تحصیل به کشورهای غربی رفته‌اند تأکید کرد، وقتی می توانند ساعات روز و شب را از هم تشخیص دهند، باید کل روز را روزه بگیرند، حتی اگر طول روز 22 ساعت باشد.

این توصیه مفتی کل عربستان سعودی به نیروهای ارتش، درحالی مطرح می شود که این کشور بیش از یک سال است که حملات همه جانبه و گسترده‌ای را علیه مردم یمن آغاز کرده است.

عربستان همچنین برای تحت فشار قرار دادن مردم یمن، آنان را از زمین، دریا و هوا محاصره کرده است. این حملات خسارتهای فراوانی را به تأسیسات شهری و زیرساخت های فقیرترین کشور عربی وارد کرده است، و تاکنون هزاران یمنی شهید و یا مجروح شده‌اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بر.... افغانستان بیستوپنجسال است که درجنگ نیابتی قرار داردباوجود همه مشکلات روزه میگیرند خودت که بخاطر کشتار مردم مظلوم یمن دست واًستین بر زذی روزه
بالای شما روا نیست فتواهای دروغ داده میروید دست با امریکای... یکجاکردی دنیاراتباه کردی حال روزبروزفتوا های جدید را اریه میکنید.

>>>   فتوای وهابیت برای مسلمان کشی همیشه گشاده بوده است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است