آمریکا در پی ایجاد داعش جدید است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۹    ۱۳۹۵/۳/۱۸ کد خبر: 116774 منبع: پرینت

مسوولان نظامی آمریکا به دولت عراق هشدار داده‌اند که عملیات نظامی عراق برای بازپس گیری فلوجه احتمالا به شکل گیری نسخه دیگری از داعش می‌انجامد.

در شرایطی که حیدر العبادی، نخست وزیر عراق متعهد به اجتناب از طایفه گرایی شده است، آمریکا نسبت به این مساله نگران است که عملیات نظامی در شکست دادن داعش موفق باشد، چراکه احتمالا به دلیل خشم اهل تسنن به بازگشت داعش در قالبی دیگر بینجامد.

العبادی هفته گذشته تعهد داد که پیروزی سریعی حاصل خواهد شد و پرچم عراق ظرف چند روز آتی در فلوجه برافراشته خواهد شد.
نیروهای عراقی و شبه نظامیانی که از آنها پشتیبانی می‌کنند به همراه نیروهای ایتلاف، علیه حدود 900 فرد مسلح از داعش در داخل فلوجه می‌جنگند که در حال حاضر در آن 50 هزار تن حضور دارند.

طبق گفته مسوولان نظامی آمریکایی، نیروهای مسلح در داخل این شهر مین‌هایی را کار گذاشته‌اند که برای نابودی هر نیرویی که پیشروی می‌کند، طراحی شده است و آنها خانه‌های انفجاری را آماده کرده‌اند که اگر هر شخصی وارد آن شود، خانه منفجر خواهد شد و نیمی از مساحت محله‌ای که این خانه در آن وجود دارد، منهدم خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ... بر آمریکا
... بر انگلیس
... بر اسراییل
.... بر تروریستان

>>>   حکومت افغانستان هم میتواند یک گروه جتهلتر از داغش در ننگرهار زیرنام جــــــــاغش ایجاد کگند وآنرا بلای جان پاکستان بسازد ویا به هر نقطه از دنیا که خواسته باشد بفرستد جاغش برای اینکه حرف اولش از جلال آباد گرفته شود چون فعلا گفته میشود مدارس ترورست پروری درینجا بیشتر از پاکستان است واین مدارس افغانستان را ازبابت ترورست خود کفا ساخته اند وحتی میشود که به پاکستان صادر کرد

>>>   اگرحهان بفهمند عامل جنگ درخاورمیانه امریکا وانگلیس است.

>>>   مرکز تربیه وپرورش وتسهیل وتجهیز ترورستان کشور پاکستان است که اکثرمردم انرابنام لانه شیطانی یاد میکنند .

>>>   این روزها مد شده هرکس چیزی بگوید توهم بگو .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است