به احترام ماه رمضان خشونت طلبی ممنوع!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۵/۳/۱۷ کد خبر: 116744 منبع: پرینت

شورای عالی صلح از مخالفان مسلح درخواست کرده تا به احترام ماه رمضان و به منظور آرامش مردم، دست از خشونت طلبی و ایجاد رعب و وحشت بردارند.

شورای عالی صلح در حالی از مخالفان مسلح درخواست اتمام خشونت طالبی ها را در ماه رمضان دارد که در ماه های اخیر این عملیات های دهشت افکنانه تشدید یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، شورای عالی صلح در آستانه فرارسیدن ماه رمضان با صدور اعلامیه ای از مخالفان مسلح و شورشیان خواسته تا از ایجاد رعب و وحشت در این ماه مبارک خودداری و دست از عملیات های دهشت افکنانه بردارند.

شورای عالی صلح در این اعلامیه خطاب به مخالفان مسلح می گوید: بگذارید مردم ماه رمضان را در فضای عاری از خوف و وحشت سپری کنند، شورای عالی صلح یکبار دیگر بر مبنای نیایش صلح طلبانه ملت رنج کشیده از تمامی جوانب درگیر در قضایای افغانستان بویژه مخالفان مسلح می خواهد به احترام ماه رمضان از هرگونه خشونت درست بردارند.

این در حالی است که اخیرا مخالفان مسلح شدت عملیات های دهشت افکنانه خود را افزایش داده اند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گروه مزدور وطنفروش طالبان که بواسطه حملات انتحاری وانفجاری شان در داخل مساجد نماز گذاران را با قرا ن های داخل مساجد به اتش کشیده اند نه احترام به قرانکریم کرده اند ونه احترام به عبادتگاه مسلمین دارند توقع احترام به ماه صیام نزد انها ارزشی نخواهد داشت این تقاضای ارایه شده که کشیدن دست از جنگ در ماه مبارک رمضان به طالبان پیش کش شده محکی است از اسلام اندیشی وکفر ستیزی این گروه دیده شوید که انتخاب انها چه خواهد بود بعدا با در نظر داشت عملکرد ان گروه پیرامون تقاضای مطرحه شده قضاوت و ابراز نظر خواهیم کرد .

>>>   مفتی محترم شورای متعالی صلح
لطفاً در مورد فتوای خود وضاحت دهید. آیا فتوای حضرتعالی عمومیت دارد یا تنها حمله به خودی ها را ممنوع قرارداده است، و سربازان خدا مجازهستند محض تقرب به ذات اقدس کبریایی غیر خودی ها چون مسافرین مسیر قندهار و قندز را کما کان مورد حمله قرار داده صواب مضاعف کسب کنند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است