اعتراض به مسدود شدن راه های منتهی به پارلمان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۲    ۱۳۹۵/۳/۱۶ کد خبر: 116704 منبع: پرینت

وقتی نمایندگان مجلس به فکر مردم نیستند.

اگر به خواسته هایمان مبنی بر باز کردن سرک های منتهی به پارلمان نظیر سرک گلباغ توجهی نشود با تحصن در مقابل دروازه پارلمان مانع ورود نمایندگان به داخل ساختمان خواهیم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، صدها تن از باشندگان کابل امروز 16 جوزا 1395 در اعتراض به بسته شدن جاده های منتهی به پارلمان که برای تامین امنیت نمایندگان مدتی است بسته شده، راهپیمایی اعتراضی کردند.

معترضان می گویند در روزهایی که نمایندگان به پارلمان رفت و آمد دارند، مشکلات آنان دو چندان می شود و کسانی که نماینده ملت هستند کوچکترین توجهی به مردم نداشته و فقط در فکر تامین امنیت خود هستند.

معترضان ضمن اخطار به کسانی که جاده ها را مسدود کرده اند، می گویند: در صورتیکه به خواسته هایمان توجهی نشود با تحصن در مقابل دروازه پارلمان مانع ورود نمایندگان به داخل ساختمان خواهیم شد.

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک چند تا وکیل تا اندازه مرگ لت کو ب کنید دیگر همه راه ها باز میشود در غیر از آن این وکیلان بالای گرده مردم سوار خواهند شد در حقیقت این همه قلدران هستند وغیر مشروع بااحترام حقگو کابل

>>>   من نمیدانم موجودیت باصطلاح پارلمان (مجموعه ای از کمیشنکاران ، قاچاقبران و دزدان و....) ، این بار اضافی بر گردن مردم، به چه درد میخورد یک ریفراندم براه اندازید 99% مردم بر انها .... میفرستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است