زمانبندی غرب برای مرگ و زندگی رهبران طالبان
سود سرشار غربی ها از هیاهوی مرگ مهره های سرشناس طالبان صرفا منوط به مشروعیت بخشی و مجوز دهی به حضور دوامدار ناتو و امریکا در منطقه نمی شود، بلکه همزمان، دشمنان و رقبای شرقی را نیز از صحنه بدر می کنند 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۵/۳/۱۶ کد خبر: 116703 منبع: پرینت

با انتشار و اعلان عمومی خبر کشته شدن ملا اختر منصور، که البته چند صباحی پس از مرگ وی بوده است؛ طالبان برای چندمین بار پیاپی در یک سال اخیر یتیم و بی سرپرست شدند ولی این تنها یک روی سکه است.

مدیریت مدون و جدول زمانبندی نیروهای ایتلاف بین المللی آتلانتیک شمالی به سرکردگی و ریاست امریکا بازهم زمان و مکان را به تسخیر اهداف و اغراض کاخ سفید و ابر قدرت غرب درآورد تا از هیاهوی مرگ رهبران طالبان، پلی مستحکم برای توجیه حضور مدت دار خود در منطقه بسازند.

باراک اوباما، رییس جمهور فعلی امریکا از حزب دموکرات ها، با استفاده از مرگ از پیش تعیین شده اسامه بن لادن و مدت های مدید پس از آن افشای این مرگ، صدام حسین و نیز ملا عمر برگ های برنده را تضمین تداوم قدرتش در دور دوم ریاست جمهوری جمع آوری کرد تا اینک در آخرین روزهای حکومتش برگ زرین مرگ ملا اختر منصور را به کارنامه ی افتخاراتش اضافه نماید.

نباید از نظر دور داشت که سود سرشار غربی ها از هیاهوی مرگ مهره های سرشناس طالبان صرفا منوط به مشروعیت بخشی و مجوز دهی به حضور دوامدار ناتو و امریکا در منطقه نمی شود بلکه همزمان و توأمان با آن، دشمنان و رقبای شرقی را نیز از صحنه بدر می کند و بیرون می راند.

در مصداق و اثبات این ادعا همین بس که مرگ ملا اختر منصور توسط جنگنده های بدون سرنشین امریکایی، بلافاصله پس از برملا شدن ارتباط وی با ایران و روسیه صورت گرفت تا به دیگر شاخه ها و رهبران جان بدر برده ی طالبان القا کند که کمترین همسویی یا کوچکترین تمایلی به تهران یا مسکو به منزله ی رویگردانی از واشنگتن و قطعا مرگ است.

این ها همه گرداگرد کشته شدگان و به کام مرگ فرورفتگان از شاخه های مختلف القاعده و طالبان و دولت های درگیر جنگ با امریکا و اسراییل و انگلیس بود اما قضیه برای ملا هیبت الله جانشین ملا اختر منصور و رهبر جدید طالبان تا حدودی متفاوت است چراکه...

چرا که وی از سطح علم دینی بالایی برخوردار است و توانسته ملا ذاکر و ملا یعقوب شاخه های جدایی طلب از ملا منصور را با خود هم پیمان و متحد نماید؛ گرچه بسیاری عمر ملا هیبت الله را نیز کوتاه می دانند اما باید منتظر ماند و دید در جدول زمانبندی غرب برای مرگ و زندگی و استفاده از مرده و زنده ی چهره های شاخص تروریستی، ملا هیبت الله تا چه اندازه می تواند مقاصد غرب را به دوش بکشد.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امارت اسلامی روز به روز قدرتمند تر می شوند و دشمنان فقط میتواند با شایعات دل غلامان خود را خوشحال کند . امارت اسلامی اقغانستان در رهبری هیچ مشکلی ندارد به امید ازادی افغانستان از دست اشغالگران و غلامان بی رحمشان .
حبیب الله یوسفزی

>>>   ملا عمر وملا اختر منصور وملا هیبت الله همه شان یک قماش دست پرورده ای اس ای پاکستان واز جمله غلامان پاکستان وذینفع انکشور بوده و خارج از دستور پاکستان هیچ عمل این گروه نبوده ونمیباشد وانگلس هم نقش خود را در ارتباط ظهور و عملکرد این گروه مزدور داشته و دارد عملکرد امریکا در برابر گروه طالبان کاملا متفاوت تر از پاکستان وانگلستن است اما بخاطر همکاری پاکستان با امریکا واینکه سلاح اتمی پاکستان از نظارت امریکا خارج نگردد فشار لازم را بالای پاکستان در راه جلوگیری از حمایت پاکستان ازین گروه استخدام شده پاکستان انجام نداده اند ولی گروه طالبان از حمایت امریکا بر خوردار نیستند اما از همکاری وتسلط پاکستان وانگلیس هیچکسی انکار کرده نمیتواند .

>>>   دوست عزیز آقای یوسفزی این امارت اسلامی شما جز کشتار مردم چیزی دیگری ما ازش ندیدیم آین کشور افغانستان است وطن فروشی بس است خادمی

>>>   حبیب الله یوسفزی چرا خیانت چرا مگر از خدمت چه بدی دیده اید که خیانت میکنید واقا چرا خیانت کار شیطان است ایا شماپیرو شیطانید.چرا از خدا گریزانید بیایید به سمت خدا خدا فقط خدا
ار خدا بترسید ووطن را به پاکستان وامریکا نفروشید بیایید در خدمت کشور وملت باشید مگر پاکستان چقدر به شما میدهد هر چقدر هم بدهد ایا ارزش دارددنیا واخرت را برای نوکری پاکستان وامریکا بفروشید.حبیب الله یوسفزی شما و برادران طالبت از خدا بترسید بلاخره می میرید.وپاکستان وامریکا به دردتان نمیخوریند.کشتن مردم بیگناه اخر وعاقبت ندارد.مگر تاریخ گذشته گان را نخوانده اید عاقبت ظالمان به کجا رسید .از نمرود فرعون...عبرت بگیرید ....حبیب الله یوسفزی از خدابترس وو بیا مسلمان شو واز خدا بترس.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است