خبر بند سلما، جایگزین خبرهای دهشت و وحشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۶    ۱۳۹۵/۳/۱۶ کد خبر: 116696 منبع: پرینت

سد دوستی افغانستان گشایش یافت. با گشایش این بند به انتظار چهل ساله هراتی ها پایان داده شد.

عبدالبصیر عظیمی، سخنگوی وزارت انرژی و آب گفت: این پروژه می تواند زمینه یک انکشاف پایدار را در ولایت هرات داشته باشد و ما می خواهیم خبرهای خوش انکشافی را با این پروژه جایگزین خبرهای دهشت و ترور و خشونت کنیم.

وی گفت: می خواهیم فضای روانی و اجتماعی مردم را به شکل مثبت تغییر دهیم. متاسفانه ترور و وحشت، تا به حال نگرانی های روانی را برای جامعه و در این اواخر ایجاد کرده بود.

عظیمی، ادامه داد: گرچه پروژه های بسیار خوبی در این اواخر صورت گرفته بود. پروژه های بسیار زیادی داشتیم که کارهای عملی آنها شروع شده بود پروژه تاپی و خط انتقال برق از این جمله اند. اما متاسفانه از آنجا که در افغانستان جنگ حاکم است، مردم همیشه متوجه خبرهای جنگ و دهشت افکنی هستند و برای خبرهای انکشافی هم کمترین پوشش وجود داشته است اما درخصوص بند سلما از قبل، مردم کاملاً منتظر بوده اند و هم اکنون به وضوح خوشحالی جوانانی را می بینیم که به یک افغانستان بهتر می اندیشند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ان یکی می کشد ومی بندد ومیسوزد ومسافرین وعابرین را از سرویس ها پاین نموده وبه رگبار می بنددراه تورخم را مسدود مینماید وانهای که با ویزه داخل کشورش میشوند مورد ضرب وشتم قرار میدهد وجیب هاشان را خالی میسازد وبلاخره در فکر اشغال کشور ما است واین دیگری میسازد وکمک می نماید وسیل ووعده ای همکاری های فراوان ودایمی را به کشور وملت میدهند و مساعدت های بلاعوض ومجانی را بسوی ما گسیل میدارد کسی را پرسیدند که ادب از که اموختی ؟ گفت از بی ادبان مثل اینکه روش همسایه ای مسلمان ما با داشتن ملیونها عالم ودانشمند اسلامی مورد پسندهمسایه ای گوساله پرست ودورتر از ما قرار نگرفته تصمیم گرفته تا زخم ها والام این ملت را که از ناحیه ای عضو جدا شده از بدنه ای خود انها وارد میشود جبیره نمایند از جمله کمک کنندگان ودونر های مددرسان به ملت افغان ظاهرا دوکشور مخلصانه وبدون کدام طمع وتوقع خاصی وارد میدان شده اند یکی جاپان ودیگری هندوستان ودیگران هم به درجات مختلف اخلاص در صحنه حضور دارند اما یکی است که نه تنها بما چیزی مدد نمیرساند بلکه مانند عقرب تا میتوانند اول از راه دست پرورده هاشان واگر نشد خود مستقیم داخل می ایند وخدمت بزرگ را در حق این سامان انجام میدهند وان این که باگرفتن جان شان انهارا از مشکلات زندگی ومشقات روزگار خلاص مینمایند بجای نان مرمی وبعوض کالا کفن ودر بدل خانه برای ما قبر ارزانی مینمایند{ دست شان درد نکند}
رفوگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است