هالند زیر آب خواهد رفت
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۰    ۱۳۹۵/۳/۱۶ کد خبر: 116689 منبع: پرینت

عکس‌های گرفته شده از ماهواره Sentinel-1А ثابت کردند که سنگ‌ها در هالند بطور برگشت ناپذیر فرو می نشینند، و این روند ممکن است باعث زیر آب رفتن این کشور شود.

آژانس فضایی اروپا تأکید کرده است که دانشمندان از عکس های راداری گرفته شده از ماهواره Sentinel-1A برای تدوین نقشه فرونشست سنگ ها در هلند استفاده کردند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه خاطرنشان کرد که در این تحقیقات از عکس‌های گرفته شده از نوامبر 2014 تا آوریل 2016 و اطلاعات دریافتی از 2.5 میلون نقطه اندازه گیری استفاده می شود.

طبق نقشه‌ها، برخی از مناطق هلند از جمله ساحل غربی دریاچه ایسلمر و بخش شرقی شهر گرونینگن با سرعت 20 میلیمتر در سال فرونشست می‌کنند.

چنین وضعیتی به معنای آن است که این مناطق بطور برگشت ناپذیری در عرض خطر زیر آب رفتن هستند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر افغانستان میبود شاید، اما کشوری که یک مملکت را در روی بحر ،توسط خشک کردن آب بحر میسازد، توان آن را دارد تا تهداب آن را نیز بازسازی کند.هالند در ساحل بحر است. ریگ فراوان دارد، گاز فراوان دارد، بندر جهانی تیل و گاز است. سنگ های سمنتی جور میکند و زمین را کاوش میکند و آنها را منحیث تهداب در زیر زمین میکند.

>>>   هالندی ها بیایندبه افغانستان ما میرویم آنا اپر زیر آب هم رفت مهم نیست ما هم میرویم

>>>   به نظردهنده دوم با تغییر سرزمین مشکلی حل نمیشود مشکل ما خشک مغزی و تحجر و بربریت بعضی باشندگان است.

>>>   اگر از نزدیک ببینید که این هالندی ها برای آبادی کشور شان چقدر کار کرده اند باز حیرت مانده و همچو اظهار نظر نمی کردی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است