هند خانه مردم افغانستان را روشن کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۵/۳/۱۵ کد خبر: 116666 منبع: پرینت

کشور دوست هند بر سر سفره های ما نان آورد و کشور نابرادر پاکستان دست نان آور خانه ما را قطع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، بشیر احمد ته ینج نماینده پارلمان در صحن علنی مجلس امروز شنبه 15 جوزا 1395 گفت: ما امروز شاهد تفاوت میان کشورها هستیم. هند کشوری غیر اسلامی است اما در کنار ملت مسلمان افغانستان ایستاده است و پروژه ملی بند سلما را راه اندازی می کند و پاکستان با ادعای اسلام مقابل مان ایستاده و هیبت الله ها و ملا عمر ها را می پروراند و به افغانستان ارسال می کند.

او ادامه داد: هند با راه اندازی بند سلما رویای 40 ساله مردم ما را به واقعیت تبدیل کرد. از دیگر سو پاکستان خواب آرام را از کودکان مان و فامیل مان گرفت. کشور هند با راه اندازی آبگردان هند هزاران خانه را روشن خواهد کرد و از دیگر سو پاکستان با ماین گذاری پایه های برق، کابل را تاریک کرد و 5 میلیون کابلی را در زمستان از نعمت برق محروم کرد.

کشور دوست هند برسر سفره مان نان آورد و کشور نابرادر پاکستان دست نان آور خانه مان را قطع کرد. امروز فرزندان افغانستان دست دوستی و برادری کشور دوست هند را می فشارد و روزی خواهد رسید که فرزندان افغانستان دست پاکستان را از افغانستان قطع خواهند کرد.

کد(14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کشور هند انشاالله دوستی ملت با ملت هند تا جهان است پایدار خواهد بود و سپاس گذار است از کمک های حکومت هند در عرصه آبادی خانه ملت افغان بند سلما بندره چاه بهار و عمران دوباره وزارت خارجه افغانستان
ظهور فضلی

>>>   من به صفت يك افغان از دوستي باكشور ومر دم هند افتخار ميكنم هند هميشه در كنار ملت مظلوم افغانستان استاده و كمك ها ي بزرگ براي افغا نستان انجام داده است سرك دلا رام زرنج افتتاه پارلمان افغا نستان و ساخت بند بزرك سلما تشكر از ملت ودولت هندو ستان مرك بر پا كستان زنده باد دوستي افغان هند سهيل احمدي از هرات با ستان

>>>   فقط باید دیگران بهتون کمک کنند

>>>   بله درست است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است