رییس جمهور پای در دل مردم هرات هم بنشین
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۴    ۱۳۹۵/۳/۱۵ کد خبر: 116664 منبع: پرینت

اشرف غنی: پروژه‌ها در هرات باید تطبیق شود

رییس جمهور افغانستان می‌گوید: بند برق سلما شروع فصل تازه امید است. به بخش رسمی برنامه اشرف غنی در هرات، ختم گزارش می پردازم ولی نخست: آیا اشرف غنی در این سفر هرات به نیازمندی های مردم هرات توجه و آنرا دقیق شنیده است؟ آیا مشکلات اختطاف و نا امنی ها را جدی گرفته است، طوریکه که حتی هفته گذشته از فاصله بسیار نزدیک به ساختمان ولایت شلیک شده است که در اثر آن جان دو نفر گرفته شد.

جناب رییس جمهور آیا مشکلات اصلی یعنی گریه و ناله پدران و مادران هراتی را که روز و شب از ترس اختطاف فرزندان شان خواب ندارند را کسی به شما گفته است؟ جناب رییس جمهور هنوز دیر نشده قبل از ترک شهر هرات از چند فامیل هراتی دیدن نموده اشک و ناله شان را از نزدیک ببینید و بشنوید که همه از اختطاف ها که عاملان اصلی شان در هرات زندگی می کنند و از جمله قدرتمندان این شهر می باشند، اقدام نماید.

لطفا از افراد فرصت طالب که فقط می خواهد عریضه شخصی خود را به شما بدهند و مانند مگس دور شما جمع شده اند فاصله بگیرید. لطفا ادرس افراد صالح را هر طور شده پیدا نموده از درد دل مردم باخبر شوید. شاید سرنوشت یاری نکند به هرات مجددا سفر نمایید.

حالا برنامه رسمی: رییس جمهور اشرف غنی در آستانه مراسم افتتاح بند سلما وارد ولایت هرات شده است و با مقام های محلی این ولایت ملاقات کرد. اعلامیه ریاست جمهوری افغانستان هدف سفر رییس جمهور غنی به هرات را افتتاح بند سلما که در حال اجرا است و بررسی وضعیت عمومی این ولایت خوانده‌ است.

در اعلامیه آمده است که رییس جمهور غنی پس از رسیدن به هرات، نخست با رهبری ارشد نظامی و سپس با والی و مسوولان اداری این ولایت ملاقات کرد. انتظار می‌رود رییس جمهور غنی و ناریندا مودی صدراعظم هندوستان بند سلما را که در ولسوالی چشت هرات واقع است افتتاح کنند.

بند برق سلما که حالا بنام بند برق دوستی افغان_هند یاد می‌شود، بر بالای دریای هریرود اعمار شده که توانایی تولید 42 میگاوات برق را دارد. جناب رییس جمهور اگر در این سفر به نیازمندی های مردم هرات خصوصا اختطاف ها و نا امنی ها که در حقیقت مادر تمام مشکلات در هرات می باشد، توجه نشود در حقیقت سفرتان به شهر باستانی هرات چندان نتیجه ای نداشته است البته بند سلما استثنا می باشد.

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مردم هرات غصه نخورید این سفر رئیس صاحب جمهور درهرات آنچنان نتیجه دهد که هر روز شاهد یک حادثه ناگوار تری در مربوطات هرات باشید.
ازمن گفتن است کسی میپذیرد یانه
حافظ وظیفه تو گفتن است وبس
درقید آن مباش که کسی میشنود یانه
"شفق"


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است