شورای امنیت؛ کانون دسیسه، نفاق و جنایت
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۱    ۱۳۹۵/۳/۱۳ کد خبر: 116614 منبع: پرینت

افشاگری روزنامه هشت صبح بخشی از مفاسد و دسیسه های "حنیف اتمر" و ارکستر سمفونیک شورای امنیت را برملا می سازد: بهتر است نهاد‌های دولتی افغانستان بگذارند که رسانه‌های آزاد و غیروابسته افکار عمومی را از طریق نقد حکومت و اطلاع‌رسانی آزاد شکل دهند. تزریق پول به برخی از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند زیاد مفید باشد.

رسانه‌ها و فیس‌بوکی‌‌هایی که پول شورای امنیت یا دیگر نهاد‌های دولتی را می‌گیرند، کار موثر کرده نمی‌توانند. به‌دلیل این‌که دست آنان رو شده است و دیگر کسی باقی نمانده که نداند پول‌های اوپراتیفی شورای امنیت به‌دست مالکان کدام رسانه‌ها می‌رسد. فیس‌بوکی‌هایی هم که در فهرست مزدبگیران شورای امنیت هستند، تقریبا شناخته‌شده‌‌اند. در عصر اطلاعات هیچ رازی پنهان نمی‌ماند.

این تنها گوشه ای از منافقت های "پستون نشینان" شورای امنیت است. در روزهای اخیر اخباری می رسد که حاکی از صرف صدها هزار دالر پول اپراتیفی شورای امنیت در راستای خاموش کردن صدای عدالت خواهانه جنبش روشنایی است. اعزام ماموران توجیهی به ولایات و مناطق هزاره نشین کشور و تبلیغ "طرح بدیل" و شایعه سازی علیه فعالان جنبش روشنایی در داخل و خارج از کشور ، از مصروفیت های جدی حنیف خان و سرود خوان های شورای امنیت است.
برای اجتناب از فاجعه، پستوی شورای امنیت را دریابید !

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ملت متحد شويد، اين حكومت نا مشروع را بزور خود از بين ببريد، حنيف دزد بايد به جزاي اعمالش برسد.

>>>   تقرر دبیر روزنامهٔ هشت صبح و نادر نادری در پست های داخل ارگ جزء شاهکارهای اتمر در راه خفه ساختن صدای اعتراض بود.
گلداد کابلی

>>>   راستی که چندروز قبل حنیف اتمر بخانه محقق همرایسفیر ترکیه رفته بود تا از تظاهرات جنبش روشنایی جلوگیری کند در آینده معاون اول ریاست جمهوری اند وسفیر ترکیه هم درین کاغذ با جمقق واتمر امضانمودند(قرار نشریه همین سایت).
بااحترام عبید.

>>>   شورای امنیت خار چشم دشمنان است

>>>   تـفـاوت بین کارمندان ناکام امنیت ناملی واشـرار اینست که اشـرار دسته جمعی اختطاف میکنند واینها انفرادی وطاقه طاقه اختطاف میکنند، هدف اشرار قتل وخون است هدف اینها پــــــــــول حرام وساختن شیرپـــــور است

>>>   با این حساب شورای امنیت یا شورای نا امنی...

>>>   حنیف اتمر به قوم وملیت وزبان وابسته نیست صرف اتمر به چوکی ومقام وپولداری فکر میکند که به چه ترتیب بدست اورد مردم لغمان هم از حنیف اتمر ناراض اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است