علیه طالبان از جنبش روشنایی الگو بگیریم
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۸    ۱۳۹۵/۳/۱۳ کد خبر: 116613 منبع: پرینت

لطیف پدرام و داوود ناجی در نشست خبری امروز در واکنش به کشتار بی رحمانه هموطنان ما در قندوز به ایراد سخن پرداختند.

لطیف پدرام: از جنبش روشنایی الگو بگیریم و تظاهرات گسترده‌ اي را علیه طالبان ارگ نشین و محو استبداد راه اندازی کنیم.

داوود ناجی: قربانيان قندوز، مربوط به هيچ قوم و طايفه و جغرافياي خاصي نيست. اين قربانيان، داغ ناامني و بي كفايتي و فساد حكومت بر تن تمامي انسان هاي افغانستان است. حكومت، از نظر ما مسوول نخستين و اهم اين جنايت اندوهناك است و تمامي اراكين بلندپايه ي حكومتي از هر قوم و قبيله اي، در اين فساد و بيكارگي شريك و مقصر هستند.

وی افزود: جنبش روشنايي، به عنوان يك جنبش ضد فساد و تبعيض و ستم، در دادخواهي براي قربانيان قندوز در تمام نقاط افغانستان، در هر سطح و امكاني با تمام قوا و قدرت سهم خواهد گرفت. جنبش روشنايي، براي مبارزه با ستم و فساد و بي كارگي شكل گرفته و در همه جا و در هر سطح براي دادخواهي و پاسخگو كردن حكومت حضور فعال و قدرتمند خواهد داشت. ما عملا در همه ي زمينه ها در بالاترين سطح در دادخواهي براي قربانيان ستم و فساد و تبعيض، حضور محوري و فعال خواهيم داشت.

برگرفته از صفحه زهرا یگانه


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین متهد باشید
عبدالغفار

>>>   واقعا همین طور است " جنبش روشنایی " از بطن تاریکیهای سیاسی _ اجتماعیی _ خود محوری و تعصب و انحصار گرایی جامعه ی افغا نستان سر بدر اورده و شامل تمام اقشار محروم کشور میبا شد . این جنبش در راستای تعمیم عدالت وجلو گیری از انواع استبداد و تبعیض و زور گویی حکام کشور به میان امده و مربوط به تمام اقوام و سمت و گوشه و کنار افغا نستان است .این جنبش تهداب محکم واستوار وحدت ملی واقعیست که مبارزات قانونی مدنی وبشری خویشرا به منظور بر کندن ظلم و استبداد و بی قانونی و تفکر عقبگرا یانه ی حا کمان بر حال اد ا مه میدهند تا با شد که افغا نستان از بحران مترا کم شده ی کنو نی نجات یابد . ب امید انروز .
شیخ سراب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است