نور: حنیف اتمر در تلاش ناامنی در ولایت بلخ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۹    ۱۳۹۵/۳/۱۳ کد خبر: 116605 منبع: پرینت

عطا محمد نور سرپرست ولایت بلخ و رییس عمومی اجرایی حزب جمعیت اسلامی نشست مشورتی را با بزرگان در مزار شریف دایر کرده و از مداخله های حلقات حکومتی در شمال خبر داد.

وی، حنیف اتمر مشاور شورای امنیت ملی را متهم کرد که برای نا امن کردن شمال کشور در تلاش است.

در عین حال، عطا محمد نور هشدار داد که به هیچ کس و یا گروه اجازه نمی‌دهد امنیت و فضای امن این ولایت را به چالش کشیده و اهداف شوم خود که همانا نا امنی است بوجود آورند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در این مسئله هیچ جای شک و تردید نیست که حنیف اتمر و دیگر.... همین قماش در نا امن کردن ولایات شمال بخصوص ولایت بلخ سخت را در تلاش اند تا هر چه زود تر توسط عمال خود اوضاع را به تشنج کشانده و بمرام شوم فاشیستی خود نائل شوند نمونه مستند آن جنگهای قندوز و فاجعه چند روز قبل شاهراه قندوز بدخشان میباشد این طائفه خبیث برای رسیدن به هدف از گونه جنایت دریغ نمی ورزند.

>>>   مشکل عطا واتمر از زمان وزارت داخله اتمر است

>>>   بدستور اشرف غنی وبامشورت ریس جمهور اقدام شده است وچشم پوشی
نشود

>>>   دوباره توسط موه سفیدان محل آراد شدند

>>>   من نمیدانم این های که در رأس قدرت قرار دارند واقعا دراین ناامنی ها و شرارت ها و خاک خون کشاندن هموطنان ما کمر بسته اند یعنی وظایف اصلی شان را فراموش کرده اند باید هر،چه زودتر یک فکری به حال این ها کرد . ما در وطن عزیز ما خیلی دانشمند و تحصیل کرده باتجربه وکار کشته داریم اگر در این پست ها قرار بگیرند مطمينم که بهتر ودلسوزتر ازاین خاينين و فاسد ها و با درک وطن دوستی کاری خودرا پیش میبرند مگر این خیانتکار ها از کدام مرجع و ادرس دست خط آورده اند که همیشه در این سمت ها که اصلا مورد رضایت ملت نمی باشد این ها باقی بمانند .اگر این ها مثلی آدم وظایف اصلی خودشان را که برای منافع ملت و کشور باشد انجام بدهند . مشکلی وجود ندارد نه این که برای بربادي دامن بزنند
دکاندار سابق جاده مندوي))

>>>   آنهای که دراین سرزمین به کشور ما به مردم ما خیانت می کند شرمنده و رسوا بگرداند بلاخره چوبی تر صدا ندارد این اتفاق حتما می افتد به زور خداوند

>>>   حنیف اتمر این دست پرورده کا جی بی وبعد از فروپاشی دولت کمونستی در روسیه این شخص خود را بدامن ای اس ای و از طریق ان بدامن استخبارات انگلس انداخت تا صاحب قدرت وپول وسرمایه گردد اتمر یک شخص خیلی زرنگ و فریبکار ومعتصب قومگرا است این شخص بخاطر خوشی باداران خود به هرکار دست میزند مردم ما هوشیار وبیدار باشند ودشمن داخلی خود را تشخیص درست کنند ومتوجه رفتار وکردار ان باشند .

>>>   گفته میشود که حنیف اتمر درولایات کاپیسا ,پنجشیر و پروان بنام مدارس دینی پول وسلاح توذیع نموده تا به نفع داعش فعالیت را آغاز کنند.
درپنجشیر جنرال جرءت درین استقامت از عربستان سعودی در تبانی با ارگ اخذ نموده درمساجد بنام مدرسه دینی پول میدهد.
پروسه از اله سای تگاب بطرف نجراب وکاپیسا شروع شده بطرف پنجشیر درانکشاف است.اگریک سرگروپ 100 نفر پیداوجمع کند یک لک دالر را صاحب میشود وخوب سلاح مدرن هم برایش میدهد.
دین محمد جرءت هم به جناب اقرف غنی خودرا از پشتون های الاسای معرفی کرده باین خاطر ایشان بالایش اعتماد کرده پول وسلاح را اتمر اکمال میکمد وجمعه خان همدرد هم درین راستا همکار است.ازمنابع موثق شنیده ام.والله یعلمه وانتم لاتعلمون.عبیدالله.

>>>   حنیف اتمر از هر کاری که بضرر مردم شمال و باعث نا امنی در شمال کشور گردد کوتاهی نکرده و نخواهد کرد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است