زن ستیزی هنوز از مکاتب قربانی می گیرد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۵/۳/۱۳ کد خبر: 116598 منبع: پرینت

حدود 64 دانش آموز یک مکتب دخترانه در میدان وردک مسموم شدند و این جریان همچنان در ولایت های مختلف کشور ادامه دارد و تاکنون نتیجه بررسی ها پنهان است.

وزارت معارف افغانستان می‌گوید: 64 تن از شاگردان یک مکتب دخترانه در ولسوالی بهسود ولایت میدان وردگ مسموم شدند.

زن ستیزی خصوصا در آموزش و پرورش در افغانستان تاریخ دیرینه داشته و هر از گاهی در نقاط مختلف افغانستان بیشتر در جنوب و شرق همچنان ادامه دارد.

کبیر حقمل رییس بخش نشر در این وزارت به رادیو آزادی گفت: این تعداد دختران مسموم شده به شفاخانه منتقل شدند، علایم و نشانه های بیماری همان علایمی هستند که در دیگر ولایت ها هم دیده شده که فشار پایین، دلبدی و سردردی می‌باشد وشبختانه کدام مورد جدی از صحت مریضان گزارش نشده است.

تحقیقات در این مورد هیچگاه نتیجه نداشته و یا پنهان نگه داشته شده است و حقمل جزییات نداد که این رودیداد چگونه به وقوع پیوست اما می‌گوید: پس از بررسی های کامل، نتیجه اطلاعات را با رسانه ها شریک خواهند ساخت.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606020737471459.jpg

منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بانوان سرزمینم هرگز تسلیم نخواهند شد و به علم اموختنه خود ادامه خواهند داد . کسانی که میخواهند با مسموم ساختن بانوان سرزمینم انان را از علم محروم بسازند کور خونده اند و این ارمانهای شوم خود را به گور خواهند برد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   خطاب به حبیب الله یوسفزی است در پهلوی صد ها جنایت دیگری از قبیل بمب گذاری و انتحاری وقطاالطریقی مسافر گیری وبعداش هم بحالت فجیع بقتل رساندن وبه اتش کشیدن مساجد با قران های داخل مسجد و نماز گذاران ان وجنایت های دیگر این جنایت انجام شده در مکاتب بهسود وسایر جا ها که تا کنون انجام گردیده است جز کار گروه مزدور بد نام نادان وطنفروش اله دست پاکستان مخالف تعلیم وتربیه اولاد وطن همین گروه طالبان انهم بدستور ای اس ای پاکستان دست کسی دیگری دخیل نیست بهتر خواهد بود که بعوض این توصیه ونشان دادن دلسوزی فریبکاران تان که هدف تان دور کردن این جنایت از طرف طالبان است در حالیکه خوب میدانی که این عمل جنایتکاران را طالبان بدستور پاکستان انجام داده بازهم میخواهی خاک به چشم مردم بریزی نخیر کور خوانده اید دشمن خاک ومردم و اموزش ودانش وپیشرفت وترقی همین گروه مزدور طالبان بدستور پاکستان است که سد قرار میگیرند بهتر است که این نصیحت را به برادران طالب تان کنید که ازین کار دستبردار گردند گرچه میدانم که مزدور بدستور بادار عمل میکند واز خود اراده وصلاحیت ندارند .

>>>   يوسفزي شرم كن جنايت را خود طالب ها انجام میدهند بعد با بی شرمی میگویند واه واه واه این چه کار زشتی بوده انجام شده است ما این عمل را بد میدانیم ؟؟؟.!!!

>>>   آفرین یوسفزئ: برای اولین بار از زبانت یک حرف نیک وبجا شنیدم.اما چه فکر میکنی که این عمل را کی انجام داده باشد؟ ما فکر میکنیم این عمل شریر را ،مسولیت اش به دوش گروپ های که تو با ایشان همنوائی داری می اندازیم.

>>>   تبریک به یوسفزی !!!!
ازچه وقت تاحال طرفدارزن ها و دخترا شدی؟؟ ایدیولوژی شما خو ضد زن میباشد!
این کار را افراد بدنام طالب انجام میدهد و هم چنان طرفداران چتلستان انجام میدهد تا مردم کور وتاریک و ناخوان بمانند.وقتی کسی علم داشت اگاه بود طرفدار پاکستان (چتلستان ) نمیشود وخود را نمی ترقاند
علمی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است