اعتراض پایتخت نشینان به فاجعه قندوز (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۲۰    ۱۳۹۵/۳/۱۲ کد خبر: 116563 منبع: پرینت

شماری از نمایندگان مجلس و خبرنگاران و فعالان مدنی طی یک نشست خبری و دادخواهی برای گروگانگیری و قتل عام مسافران در قندوز، در پارک شهر نو کابل گرد آمدند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606011057421896.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606011057424206.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606011057424403.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201606/201606011057421416.jpg

کد(10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تعدادی از هم وطنان هزاره گرد هم امدن فقط برای سرگرمی و شعار های تو خالی رستاخیز انقلاب سرتاسری در افغانستان است . و به این گرد امدن رستاخیز نمی گویند .
حبیب الله یوسفزی

>>>   گناه از چو پان است که روباها گوسفند خوار میشود
موش ها بز غاله خوار میشود

>>>   هموطنان اين اعتراض هاي شهري در مقابل كمره هاي عكاسي به جز از شهرت سازي چند بزدل سياسي كدام ثمره ندارد، اقدام بالمثل ميتواند سبب نجات ملت شود، برويد در ولسوالي علي آباد اعتراض نمائيد، با بديل و كلنگ، تبر، أسلحه،و غيره، اول قطعات قواي امنيتي را اشغال نمائيد، از اين قواي ترسو چيزي ساخته نميشود، روساي هر سه قواي امنيتي را در دفاتر كار شان لت و كوب نمائيد، اين ديوس ها از كار نيستند، به جاي اينها اگر كدام ملا و چلي هم باشد وظيفه خوبتر انجام ميدهند.

>>>   لطیف پدرام چراپارک انتخاب کردی چرا جلو ارگ تجمع نمی کنید؟

>>>   ای وای ..سر افغانها بخصوص تاجیکها!
همین است رستاخیز مردم که از اعتراض کننده کرده عکاس و فلمبردار زیاد آمده.
برای ملت و مردمی که اینقدر بی احساس و بی وجدان باشد که در چنین یک ماتم بزرگ و قتل انسانهای هموطنش آنهم در شهر پنج ملیونی کابل حد اقل 100 نفر جمع نمیشود که بر علیه تحجر، ظلم، وهشت و قتل انسانهای بیگناه و مسافر صدای اعتراض خود را بلند کند بهتر است بگوییم....
تمنا از کابل

>>>   مردم ازاده افغانستان یکدست شده طالبان وطنفروش مزدوران ای اس ای را در هر جا وهر منطقه قرار دارند باحمله بر انان این گروه ...وطنفروش بی غیرت را از پا دراورند ودیگر در مناطق خود شان انها را جای ندهند اگر از همین گروه در مساجد شان بحیث ملا در حقیقت بلا هستند انها را شناسایی وبا سن وچوب از مساجد شان اخراج شان کنند تا به این ترتیب ثبات بوجود اید .

>>>   باید اجساد شهدارا درکابل بیاورد تظاهرات کنند تااینکه حکومت خائن ازخاب غفلت بیدار شود واگر بیدارنمی شود باید این حکومت سرنگون شود. دیگه این حکومت برای مردم فائیده نداردبرای اینکه دشمنان مردم راتقویت می کند.
حق گو

>>>   نسل های نو هزاره، اوزبیک، و تاجیک باید این رهبران معامله گر و مزدور صفت فعلی خودشان را بدور بیندازند، با هم متحد شوند، وگرنه فاشیزم قومی و تمامیت خواهی پشتونها که رهبری و قدرت را فعلن در دست دارند سر خور حقوق سیاسی، هویتی، و فرهنگی شما میشود و همه چیز شما را نابود میکند۰

>>>   وقتی که برادران زجان می گذرند
مردانه ز هفت آسمان می گذرند
تابوت عزیزان به سر شانهء شان
فریادی و شیپور زنان می گذرند
شهید عاصی

>>>   مجاهدین راستی باید متوجه اوضاع باشند واگر نه از این وطن سوریه وعرق جور میکنند باید زیاد جای ها را دردست خود بگیرتد هوشیار شوید هوشیار شوید
مسافرجبری

>>>   درغمت شریکم بدخشانم

>>>   یوسف زی کورررکه نیستی انشاالله. ببین درتجمع ازهرملیت شریف افغانستان است .یک قوم خاص نیست.
حق خواستن مدنی خیلی یک روش خوب است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است