نیازی: والی قندوز دورغ می گوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۵/۳/۱۲ کد خبر: 116543 منبع: پرینت

افراد مربوط به طالبان، بار دیگر، پس از اینکه نزدیک به دوصد تن از شهرنشینان چهاراتوبوس مسافری را در مسیر راه کابل بدخشان در ولایت قندوز به گروگان گرفتند، سیزده نفر را کشته و بیست تن دیگر از این مسافران را با خود بردند و بسیاری از آنها را کشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)،عبدالوالی نیازی، عضو مجلس نمایندگان گفت: با اینکه این حادثه در صبح اتفاق افتاده بود و هوا روشن بود، هیچکس به داد آنها نرسیده بود.

نیازی، در خصوص بی مسوولیتی والی قندوز گفت: با اینحال این والی قندوز تمام صحبت هایش پیرامون این فاجعه، به جلالتمآب می گذرد که فلان جلالتمآب چه کرد.

وی افزود: در حالیکه هیچکدام از آنها هیچ کاری نکردند. حتم دارم که این والی هنوز به محل حادثه نرفته است. وقتی همه را کشتند و چند نفر را طالبان، خود رها کردند. این والی اعلام کرده است که ما آنها را رها کردیم. که قطعا چنین چیزی نیست. این یک جعل و تزویر و خاک انداختن به چشم مردم است. والی دروغ می گوید که ما آنها را رها کرده ایم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نیاز است تا والی قندوز یک ادم نظامی کار کشته باشد و متعلق به این تنظیم ها باد اورده پاکستان نباشد . به اشرف غنی پیشنهاد دارم اگر میخواهید کندز را واقعا نجات بخشید یک والی غیر وابسته به این تنظیم را مقرر کنید .

>>>   شاهید عینی که در صحنه بود گفت ، پنج نفر را بدون از اینکه کدام تحقیقات کده باشن در پیش روی دیگر مسافرین گردن زدن ، و سر های بریده شان در روی سرک تا ساعت ها افتیده بود

>>>   نه تو راست وصادق هستی ونه والی هردو دروغگو عوام فریب هستید .

>>>   بايد والي لافوك را جريمه نمايند، كه بعد از اين ريش خود را رنگ نكند.

>>>   خدا مسئولین ومردوم این کشو را به راه راست هدایت کند.
تمام مسئولین دوزد ، دروغ گوه ، چپاولگر وهمه به فکر خوشگزرانی شان هستند که چگونه رخصتی های شان را دردبی تاجکستان ومسکوسپری نماید.

>>>   والی در رزو حادثه به ترکیه رفته بود.در کندز حضور نداشت.والی بعد از کشته شدن یک تن از سران طالب به حمله قلبی دجار شد.این کشته شده از جمله دوستان واقارب والی بوده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است