طالبان در حال تصمیم گیری برای بقیه مسافران ربوده شده
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۵/۳/۱۲ کد خبر: 116538 منبع: پرینت

1
منابع مردمی در قندوز می گویند؛ مسافران ربوده شده به دستور یکی از فرماندهان حزب اسلامی در روستای شین تیپه ولسوالی علی آباد که با طالبان همکاری دارد تیرباران شده اند.


2
طالبان مسلح 16 تن از مسافران ربوده شده را به شهادت رسانده اند.
منابع می گویند؛ این گروه در یکی از مساجد شین تیپه ولسوالی علی آباد قندوز دادگاه صحرایی برگزار نموده اند تا در مورد سایر مسافران ربوده شده تصمیم اتخاذ نمایند.
فهیم فطرت

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حا ل نا م حزب اسلامی را بد نکنید

>>>   ور حالیکه هر سلول هر افغان باید ملیونها مرتبه بر ربایندگان مسافران هموطن نفرت و نفرین میفرستند گاهی ر ذهن خطور میکند که آیا باز داشت 200 مسافر در پروان از جانب عاصم خان والی که دو سه هفته قبل در پروان صورت گرفت نمیتواند واکنش جنایتکارانه و وحشانه دذ شاهراه بغلان - کابل باشد. خلاصه مردم بیدفاع و ملکی افغانستان قربانی هر دو جانب قضیه اند.

>>>   من به شدت چنین کار های وحشیانه و ضد انسانی و بشری را محکوم می کنم .کشتن انسانها بر خلاف اصول اسلامی و هر قانون بشری است نزدیک به 50 سال است که به بهانه جهاد و اسلام ملت افغانستان را زیره رگبار قرار دادن این است از انسانیت اسلامی اینها. والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   افغانستان اداره استخباراتی ندارد یک کمپنی خصوصی پنجشیر وردک که موجود است مصروف اختطاف سرقت دزدی آدم ربائی ودسیسه سازی برای دیگران است همین امروز در اخبار شنیدیم که دو فرد از ریاست ده امنیت ناملسی به جرم آدم ربائی لاز طرف پولیس بازداشت شدند ر وسا ومعاونین این اداره ناکار وخصوصی همه صاحب شرکت های تجارتی شده اند دست اشرار وپاکستان باز است هرچه خواسته باشند میتوانند اگر اداره امنیت براستی ملی میبود پیش از وقوع حادثه مشکل را خنثی میکرد
@

>>>   این ناقلین وحشی اوغان را باید از شمال و مرکز کشور بیرون کرد۰

>>>   زنده باد حزب اسلامی وطالبان , با آرزوی روزهای خوش جهاد زیرا ما مسلمانان باید جهاد کنیم جهاد فی سبیل الله

>>>   خزب اسلامی نام اش از اول بد بود
بدخشانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است