این مسوولان شرکت برشنا بركنار شدند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۲    ۱۳۹۵/۳/۱۲ کد خبر: 116535 منبع: پرینت

گزارش هاى تاييد ناشده اى در دست است كه در اثر تداوم فشارهاى جنبش استبدادشكن روشنايى، پنخ نفر از مسولان كليدى شركت برشنا كه عبارتند از:
١- شکیب نثار رییس عملیاتی؛
٢- احمد شاه ساحل رییس مالی و اداری؛
٣- میرویس عالمی رییس تجارتى؛
٤ – وحیدالله پوپلزی رییس PMO؛
٥- نسیم گنجی رییس برق کابل از کار برکنار شده اند.

اين اقدام حكومت، اولين اقدام در ست است؛ اما به هيچ صورت كافى نيست. اينها بايد به حيث خاینان ملى به محكمه كشانده شوند. همچنين حكومت بايد فرصت باقى مانده را غنيمت داند و ضمن لغو فيصله ظالمانه كابينه، لين برق پنجصد كيلوولت را از مسير اصلى اش، يعنى باميان-ميدان وردك عبور دهد.

اسدالله سعادتی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

سرنخ را بركنار كنيد
تفكر تماميت‌‌‌خواهي را از وجود تان بركنار كنيد
با بركناري كارمندان بي‌‌‌چاره و نان‌‌‌گداي برشنا مسئله حل نمي‌‌‌شود. تفكر تبعيض‌‌‌آميز و متعصب از اين كشور بايد بركنار شود. فلسفه‌‌‌اي وجودي جنبش روشنائي همين است. پيدا كردن سرنخ بلاها و آفت‌‌‌هاي دامنگير جامعه و مردم. بلاهاي كه هرازگاهي كشور را تا پرت‌‌‌گاه سقوط و بحران هدايت مي‌‌‌كنند. جنبش ضد تقلب، جنبش تبسم و جنبش روشنائي هرسه بر مبناي يك فلسفه پايه ريزي شده‌‌‌اند و آن نه گفتن به تبعيض و تعصب و حذف سيستماتيك است. تا زماني‌‌‌كه حق مردم داده نشود و مناطق مركزي جز مردم و از اين خاك محاسبه نشوند، جنبش روشنائي پا برجا و متعهد و استوار در حركت است.
ما مي‌‌‌توانيم!>>>   این یک تصمیم عجولانه است:
هر کارمند دولت تابع یک قانون بنام قانون کارکنان خدمات ملکی است و بر اساس این قانون موارد برکناری و انفکاک هر کارمند روشن است . این در حالیست که اتهام این کارمندان روشن نبوده و بر اساس شکایات یک عده یی از مغرضین ریس جمهور به این عمل غیر قانونی دست زده است .
حال باید داکتر عبدالله از اغای غنی بپرسد که چرا فرا قانونی عمل میکند این پنج تن اخر کادر های تخصصی این مملکت اند .
و هیچ جرمی ندارند جرم شان فقط دفاع از منافع ملی و وظیفه شنا سی بوده و بس .

>>>   اگر راست باشد که اشخاص خود سر و کسانیکه اقوام را بجان همدیگر با تصمیم ها شتباه شان می اندازد کار نیک است. باید اشخاص که فقد به منافع تمام افغانستان فکر می کنند و کاری ندارند که از کدام منطقه هستی گماشته شود در تمام ادارات دولتی

>>>   اسدالله سعادتی این وکیل سابق پارالمان شاگرد گوش بفرمان کریم خلیلی است حرف های این شخص دروغگو قابل اعتبار نیست ما در زمان کمپاین انتخاباتی ریاست جمهوری که تقلبات گسترده را کریم خلیلی بنفع تیم تحول وتداوم رهبری میکرد واین شاگرد وفادارش با دروغ پردازی ها از ان در میز های گرد تلویزیونی مدافع بود و بر خلاف افوات وتبلیغات نادرست اش را بجانب مقابل تیم کمپاین کننده حوله میکرد چه شد که انروز بنفع ان تیم دست به تقلب میزدید و مدافع ان بودید و اما امروز که خواستهای شخصی تان براورده نشده دست به تظاهرات ودروغ پراگنی میزنید عجب است انروز دروغ وامروز هم دروغ .

>>>   همه را برق کشت هزاره را الکین او مردم هزاره شمع روشن کنید که بی خطراست

>>>   جنبش روشنايي اين بار مانع برق به كشور ميشود حيف است والا اين هم فريب است دست هاي بيروني است.

>>>   این تقلب کاران باید محاکمه شود.

>>>   برکناری این افراد کاملاً واقیعت دارد.

>>>   سلام برجنبش عدالت خواه روشناي
و درود به سعادتي...

>>>   کارنیک وپسندیده
ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است