کشتن ملامنصور، اولین قدم برای مبارزه بود
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۳۹    ۱۳۹۵/۳/۱۱ کد خبر: 116505 منبع: پرینت

ملا منصور رهبر طالبان، چندی قبل توسط آمریکا کشته شد. آمریکا ادعا می کند این کار قدمی برای مبارزه با تروریست در منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، زلمی خلیلزاد، سفیر پیشین آمریکا در افغانستان ، گفت: قدمی که آمریکا برای کشتن ملا منصور انجام داد، قدمی نهایی برای مبارزه با تروریست نیست. بلکه قدم اول است و امیدوارم در روزها و هفته های آینده قدم های دیگری نیز برداشته شود تا برای پاکستان روشن شود که در حال پیش رفتن در راهی است که وی را به طرف انزوا می برد و خطرات زیادی پیش روی این کشور است.

وی، با بیان اینکه، امیدوار هستم که آمریکا در روزهای آِینده اعلام کند که کمک های نظامی به پاکستان قطع می شود، افزود: امیدوار هستم که در روزهای آینده که بر سر تشکیلات بین المللی فشار آورده شود تا تمام کمک های بانک جهانی به پاکستان قطع شود. امیدوارم برای پاکستان روشن شود که وقت عمل به وعده ها رسیده است و طرزالعمل سابق وی برای دنیا قابل قبول نیست. پاکستان دیگر نمی تواند دنیا را فریب دهد که تمویل تروریست ها را انجام نمی دهد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امید که این قدم ها ادامه داشته باشد. فقط یگانه عمل زور وفشار میتواند که طالبان وحامی شان یعنی پاکستان را به صُلح راضی خواهد ساخت.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است