برداشت آزاد: زنی در پی لقمه نانی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۵/۳/۱۱ کد خبر: 116499 منبع: پرینت

در پی لقمه نان حلال برای فرزندان یتیم...
و خدا در همین نزدیکی است
کافیست دستی را بگیری و دلی را شاد کنی

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201605/201605310746052464.jpg

قریشی

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آخی خدا بهش نیرو و قوت بده ای خدا حق این مظلومارو ازظالمای کاخ نشین بگیرالهی آمین

>>>   این حقیقت ندارد این همه کارهای ... های مدنی است.

>>>   در جامعه ما وقتی زنی تن فروشی کند رگ غیرتمندان باد می کنند و فریاد میزنند و شعار عدالت سر میدهند . چرا این سوداگران دین امروزه در خاموشی فرو رفته اند . ننگ بر ما که خودمان باعث این همه بدبختی شدیم .. ننگ باد
حبیب الله یوسفزی

>>>   اگر ما به یکدیگر رحم می کردیم هرگز طالبان و داعش و سعودی و امریکا غلط می کردند که کوچکترین سوءنیتی برعلیه ما داشته باشند .
عبدالقیوم از ایران

>>>   خداوند همه ما مردان غیرت بده تا خانم ها مادرها وخواهرها واقارب ما درچنین حالت دچارنشوند البته من به شجاعت این خانم آفرین واحسن میگویم خواهرم صداحسنت باد

>>>   قابل توجه نفردوم ،، شايد فاميل خودت كدام پيشه خوب تر وبي عزت داشته باشد ٠
م ى

>>>   این همه کلتور و دین و عنعنات ناپسند شما است.
در کشور های اروپایی تمام زن ها در تمام عرصه های کاری کارمیکنند.از کار های ثقیل ساختمانی گرفته تا کار در ادارات و دفاتر و معاش بدست می آورند و امرار معیشت میکنند.
از نظر شما باید زن با چادری باشد و در کنج خانه باشد و مرد نفقه ده زن باشد و نان آور خانه باشد و اگر یک زن را در هنگام کار میبینید، مثلی که جهان بر روی تان چپه شده باشد.
پس کنید این خریطه عقب ماندگی را بنام جادری از سر زنان تا او مثل یک انسان در پهلوی مرد ها به جامعه خویش خدمت کند و از مدرک کار خود امرار معیشت کند.

>>>   جامعه فقير افغانستان از قديم تا حال مديون خدمات شايان مادران، خواهران و دختران ناز خود بوده و خواهد بود، خداوند مرد هاي افغان را قدرت قدر داني اين فرشته گان رحمت را بدهد.

>>>   سایت شما در ایران فیلتر شده لطفا کاری بکنید که همه ما بتوانیم ببینیم
زهرا از مشهد

>>>   سلام .به نظر دهند ای دوم عزیزم کدام کارهای مدنی ؟؟؟ اگر هم هست کفاف این همه زنهای بی سر پرست و مردم بیکار و بیخانه مان را ندارد کجای کاری جانم درست مثل این حرف می زنیکه مردم از گرسنه گی مرده بود دخترکی شا گفته بود خب چرا این مردم که نان پیدا نمی شد برنج نخوردند که تا نمیرد ..
طاهر

>>>   این عکس را خودم گرفتم چه نیاز است از زیر لاف یک دورغ نوشته میکنی
بیا درشهر هرات یک دور بزن ببین چی خبر است

>>>   من فیلتر شکن ندارم در ایران اینترنت دولتی این سایت را فیلتر کرده
هراتی

>>>   همه که دست رسیندارد خیلی ازمردان دست رسی ندارد و نمیدانند کجا برود
گپش شنیده میشود

>>>   بگذارکارکند مگر خانمها درتمام عرصه ها زنده گی ازطرف غربیهاحقوق مساوی میخواهندکه این برنامه غربیهاازطرف خانم رئیس جمهور تعقیب میشود که نماینده خاص غربیها است بکتعداد کسانی است که ازکتاب خداپیروی نمیکنند ازگفتارغربیها پیروی میکنند

>>>   اگر به دین عمل می شد فقیری در جامعه وجود نداشت امروزه دین داری مساوی با آدم کشی و بی خانمان کردن خانواده هااست
مکتب رئوف پیغمبر ص کجا و ما؟
هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست
ور نه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست

>>>   برای اولین بار با حبیب الله یوسفزی موافقم. اگر تن فروشی کنند کسی نمی گوید دروغ است. ولی اینجا که بار مسوولیت را حس کردند می خواهند نادیده بگیرند.

>>>   من شخصا حامل این همه بدبختی ها کرزي و دارو دسته فاسد ش میدانم اگر این .... همین دالر های بادآورده را بطوری مساوی به مستحقین که دراین جنگ های خانمانسوز تمامی داروندارشان را ازدست دادن تقسیم میکردند حالا مردم ما دراین مصیبت و فلاکت دامنگیر نمی شدند. هر که به این ملتی رنجدیده و داغ دیده خیانت می کند .به غضب خداوند متعال گرفتار شود . آه و ناله یتیمان با بدبختی زندگی می کنند. دامنگیر ظالمان شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است