هلمند سقوط می کند!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۶    ۱۳۹۵/۳/۱۱ کد خبر: 116482 منبع: پرینت

سخنگوی وزارت های داخله و دفاع در روزهای اخیر در جمع خبرنگاران نوید پاکسازی هلمند را از وجود طالبان داده بودند اما به گفته رییس شورای ولایتی هلمند، این ولایت در معرض سقوط است.

در 24 ساعت گذشته طی نبرد با طالبان، 92 تن از نیروهای امنیتی کشور کشته و زخمی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، کریم اتل رییس شورای ولایتی هلمند شام گذشته در نشستی مطبوعاتی ضمن هشدار صریح سقوط هلمند، گفت: اگر تا 48 ساعت آینده نیروهای هوایی و زمینی به هلمند اعزام نشود، این ولایت سقوط می کند.

وی افزود: درگیری میان نیروهای امنیتی افغانستان و مخالفان مسلح تشدید یافته و میزان کشته ها و زخمی های ما نشان می دهد که دیگر نیروهای امنیتی توان مبارزه با مخالفان مسلح را ندارد.

رییس شورای ولایتی هلمند تاکید کرد: هر چند پیش از این هم اوضاع امنیتی در هلمند خوب نبوده اما در روزهای گذشته بگونه نگران کننده هلمند در خطر سقوط قرار گرفته است.

اتل با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته طی نبرد با مخالفان مسلح، 92 تن از نیروهای ما کشته و زخمی شده اند، یادآور شد: دشمن با حمله به 12 پاسگاه نیروهای امنیتی در ولسوالی های گرشک، نادعلی، مارجه و کندک به این قسمت های هلمند تسلط یافته اند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت های داخله و دفاع در روزهای اخیر در جمع خبرنگاران نوید پاکسازی هلمند را از وجود طالبان داده بودند اما به گفته رییس شورای ولایتی هلمند، این ولایت در معرض سقوط است.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خا طر جمع با شید هچ سقو ط نمی کند

>>>   شب نیروی تازه نفس رفت شکی نیست که کابل هم سقوط کند عمرماوشما درهمین بردوباخت گذشت صبح که ازخواب بیدارشوی انتحاری سقوط تظاهرات پاکستان مداخله درخاک ماکرد غنی وعبدالله مشت ویخن شده .

>>>   بله هلمند به زودی سقوط خواهد کرد
حبیب الله یوسفزی

>>>   غنی از فقر مردم این سرزمین استفاده سؤ اعظمی مینماید 92 کشته 900 خانواده را به سوگ مینشاند 900 فرزند از محبت پدر بی نصیب میگردد و در بازار ها و کوچه و پس کوجه ها به بدبختی ها رو می آورد 92 زن چادر بیوه گی را بر سر نموده و دست به گدایی و کارهای ناشایست میزنند 92 والدین از غصه زانو غم در بغل گرفته و باقی مانده عمر خویش را به مرض های گوناگون و همراه با صد ها نالش های درد آور و جان سوز سپری مینماید و چندین صد خواهر و برادر پول قرض نموده و رسم و عنعنه مذهبی را بجا می آورد و تا آخر عمر احسانمند پولداران باقی میماند صد ها دختر به خاطر نداشتن نفقه بعد از مرگ پدر بدست های نا پاک و انسان های جاهل گرفتار میگردد از تمام امتیازات و حق طبیعی خود محرو م میگردد و مهمتر از همه هزاران انسان در تمام عمر با اندیشه انتقام گیری زندگی نموده و شب و روز را میگذرانند. والدین که درخت نشاندند و با صد آرمان و از خون دل آنهارا تغذیه نمود تا میوه شیرین از آنها بگیرد و زندگی آرام داشته باشند اما غنی چشم به هم زدنی فرزندان این سر زمین را با مخالفان سیاسی اش چنان در خون شان لگد مال نمود که اثر هم از ایشان باقی نماند و خود با خنده بی مزه و بد صدا در قصر دارالامان محفل افتتاح خیالی بر پا کرد این است عوام فریبی و بی احساسی یک ریس جمهور متقلب

>>>   من از نگاه علم ریا ضی می گو یم که سقو ط نمی کند

>>>   هلمندی ها بی غیرت ترین و بی وقار ترین مردم در سطح دنیا است که همیشه به خاطر تولید تریاک امریکا و اروپا زنان و اطفالان خود را به بازی گرفته اند بی ننگ ها به سوابق تان برگردید در سابق که تولید تریاک نداشتید زنده نبودید؟ عزت و آبرو نداشتید؟ آیا ننگ نیست همراه با تریاک تمام معنویات و مادیات تان را به بیگانه ها میفروشید پس این پول های کسیف و بدون پشتوانه را چه میکنید ؟ در صورتیکه در 12 ماه سال در آتش جنگ های تریاک میسوزید و سر به بیرون کشیده نمیتوانید نه سواد نه تعلیم و نه آرامش ای مردم بی غیرت بی خبر از خدا بترسید که کشتی حضرت نوح (ع) برای شما تکرار نشود

>>>   همین ریس شورای ولایتی هلمند خود از جمله طالبان است که در لباس دوست به نفع دشمنان مردم تبلیغات خصمانه میکند اگر بگفتار این خاین میبود باید تا کنون چندین بار هلمند بدست طالبان میبود در خالیکه حقیقت این نیست بلکه طالبان در حال نابودی واز هم پاشی در این ولایت است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است