چرایی صلح طالبان شاخه ملا محمد رسول با حکومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۵/۳/۱۰ کد خبر: 116458 منبع: پرینت

معاون گروه انشعابی طالبان تاکید کرد که اگر نیروهای خارجی در افغانستان به حضور استعمارگرانه خود پایان دهد، این گروه حاضر به پیوستن به روند صلح است.

ملا هیبت الله همچون ملا اختر محمد منصور دست نشانده پاکستان بوده و قرار گرفتن یک جاسوس در راس طالبان برای آنان قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان (afghanpaper)، گروه انشعابی طالبان به رهبری ملا محمد رسول آمادگی خود را جهت حضور پای میز مذاکره و گفتگوی صلح با دولت افغانستان اعلام کرد.

ملا منان نیازی معاون و سخنگوی گروه انشعابی طالبان در پیامی اعلام کرده که ملا هیبت الله همچون ملا اختر محمد منصور دست نشانده پاکستان بوده و قرار گرفتن یک جاسوس در راس طالبان برای آنان قابل قبول نیست.

ملا نیازی در این پیام تاکید کرد: رهبر جدید طالبان را هم همان هایی برگزیدند که منصور را به رهبری گماشته بودند و این در ادامه راه تخریب طالبان واقعی است.

سخنگوی گروه طالبان به رهبری ملا محمد رسول گفت: کسانی که در کشور کشته می‌شوند، در نتیجۀ فتوای همان مفتیان ناروایی جان می‌بازند که اکنون دعوای رهبری (بر طالبان) دارند! اینها قاتلان ما هستند و دست‌هایشان به خون ما رنگین است.

معاون گروه انشعابی طالبان تاکید کرد که اگر نیروهای خارجی در افغانستان به حضور استعمارگرانه خود پایان دهد، این گروه حاضر به پیوستن به روند صلح است.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سگ زرد برادر. شغال است خودش هم از طرف پاکستان حمایت میشوند از اسمان ملا رسول نیامده دل دروگر که نشود داس درکلخ تیز میکند همه اینها بکمک امریکا بادارشان علیه افغانها میجنگند

>>>   من از کسانی که به صلح بپیوندن حمایت خواهم کرد . لطفا همکاری کنید تا بیگانگان خارج شوند و طالبان هم برای جنگیدن بهانیه ندارند و بی شک به صلح خواهند کرد .
حبیب الله یوسفزی

>>>   در زمان حکومت مجاهدین یکنفر خارجی در ان زمان وجود نداشت چرا گروه مزدور طالبان پیشاپیش ملیشه های پاکستان از راه سرحد اسپین بولدک با تان وتوپ وسلاح پیشرفته با قوماندان های نظامی پاکستان حمله کردند وقسمت اعظم خاک کشور ما را اشغال نموده بودند و دارایی های ما را چور وچپاول کردند وبا پاکستان انتقال دادند واثار باستانی ما را که تاریخ کشور ما بود یا با خود بردند وچیزی را که برده نمیتوانستند انها را از بین بردندتاک های انگور ما را سوختاندند وریشه درختان پسته کشور ما را به پاکستان بردند وحتی اپ وقاطر وطن مارا هم به پاکستان انتقال دادند پس این ادعای کازب گروه وطنفروش طالبان را که خارجی ها را بهانه کرده وبدستور ای اس ای پاکستان قتل وقتال وویرانی وانتحاری وانفجاری را براه انداخته اند به هیچ وجه وجود خارجی ها کمک رسان بکشور ما دلیل جنگ انها را توجیه کرده نمیتواند بهانه گوزوک خوردن ارد جو است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است