برادر راننده ملا منصور: برادرم بیگناه بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۵/۳/۱۰ کد خبر: 116454 منبع: پرینت

برادر محمد اعظم راننده ملا اختر محمد منصور، علیه امریکا شکایت کرد.

محمد اعظم راننده تاکسی حامل رهبر پیشین طالبان بود که در ساحه دور افتاده نوشکی ولایت بلوچستان هدف هواپیمای بدون سرنشین امریکایی قرار گرفت.

برادر محمد اعظم می گوید: برادرم، پدر یک خانواده فقیر است که 4 فرزند بود که بیگناه کشته شد.

برادر این راننده کشته شده افزود: اعظم با هیچ گروه تروریستی و دهشت افگنی رابطه نداشت و در شهر مرزی تفتان تاکسی رانی می کرد.


کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فراموش نكن كه كمك به مجرم جرم است.
هركس وقتي دسنگير ميشه ميگه من مجرم نيستم بلكه قرباني هستم.
اجمل احمدزي از لندن.

>>>   شتر چران لندنی او تکسی وان بوده هر کس به موترش بنشیند او کرایه خود را میگیرد راست است که خر عیسی گرش به مکه برند چونکه باز آید همان خر باشد .

>>>   اگر برادر این ادعا کننده ارتباط مستقیم و تنگنا تنگ با ملا منصور نمیداشت و جاسوس طرفاعتماد پاکستان نمی بود هرگز رهبر گروه طالبان به رانندگی ان سفر نمیکرد این شخص ادعا کننده فکر میکند که امریکا و مردم جهان این حرف نادرست انرا قبول میکنند وامریکا در بدل کشتن ان غرامت خواهد پرداخت اما ان کور خوانده محمد اعظم برادر خودت نه تنها که نا حق کشته شده بلکه در بشهادت رساندن تعداد برادران مسلمان ما که توسط این باند ادم کش وطنفروش به رهبری ملا جهنمی منصور در زمان حیات ان بشهادت رسانده شده سهیم است ونزد خداوند جواب ده میباشد حمایت ودستگیری وهمکاری با ظالمان وقاتلین شریک جرم است .

>>>   اگر قرار اعتراف برادر مقتول بیگناه و تاکسی رانی میکرد و ملامنصور را روی سهو وبیخبری جائی انتقال میداد. خداوند بیآمرزدیش وبرای بازماندگانش صبر جمیل میخواهم.واگر با این رهبر ترورست وقاتل مردم همکاری داشت،همراه منصور دوزخ جاویدان جایش. فراموش نکنیم که ترورستان از همین شیوه ها در افغانستان استفاده کرده اند.
م.

>>>   کلان اشـــــــــــــرار زرا کمک کردن وهمکاری کردن ازانها معاش گرفتن جـــؤم وگناه است بهر صورت اگر بیگناه بود حالا درجنت وهفتاد حور درخدمتش هست اگر گناهکار بود همراه منصور و ملاعمر یکجا در دوزخ با نصیر الله بابر وجنرال حمید گل میسوزند
بــــه اولـی :
بلی هرکس میگوید من مجرم نیستم مثلا عبدالقادر درهرات برای محکمه گفته بود من زنم را نکشتم مجرم نیستم اما تعدادی قاضی ها می گفتند اعدام گردد ، چند روز پیش معلوم شد که زنش زنده است واین یک دسیسه بوده محکمه های افغانستان فیصله بدست پول است پول است که سرنوشت را تعیین میکند
ر

>>>   همراه. بادزد دهن. جوال را. گرفته. بود. اگر بسیار میگویی. عوض. ملا. منصور. ترا. مقرر. کند.

>>>   احمدزي لندني، از اصل واقعه خبر شو، اين موتر و درايور آن كرائي بود، ملا صاحب منصور تنها سفر كرده بود، و بعد از عبور مرز ايران به پاكستان ، اين موتر (تكسي) را كرايه گرفته بود، كه تنها ايران ميدانسته كه اين جناب ملا صاحب است، و اين ملا ها هميشه بشكل چريكي و بدون بادي گارد، مانند مردم عادي سفر ميكنند كه مورد حمله قرار نگيرند.

>>>   بد نكو بد نميبني

>>>   خداوند متعال خودش داناست که ملا منصور شهید است یا دوزخی

>>>   درپاکستان هیچ مگس بی گناه نمیشود
با دوزدان دهن جوال می کرد در جهلستان هر به قدرت خودش
ظلم میکند مخصوص بازور پول وچپاول جنایت علنی بچه بازی

>>>   رهبر یک گروه تروریستی با دهها هزاران نفر عضو و تحت تعقیب چگونه شجاعت این را دارد که تنها با تاکسی کرایه ای سفر کند؟
آیا خود ما اگر بجای او بودیم چنین اشتباهی را انجام می دادیم؟
جاوید از ایران

>>>   فراموش نكن كه انتقال کردن مجرمین وتروریستها ازیک ساحه به ساحه دیگر كمك به مجرم وتروریستان جرم است
وجرم پنداشته میشود
گدود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است