پرونده فساد نتانیاهو تحویل دادستانی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۵/۳/۱۰ کد خبر: 116436 منبع: پرینت

پولیس اسراییل اعلام کرد که تحقیقات درباره بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و همسرش درخصوص استفاده از اموال عمومی برای بازسازی خانه خود را تکمیل و به دادستانی کل ارجاع داد.

به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، پولیس اسراییل به نتایج این تحقیقات اشاره‌ای نکرد اما رسانه های این رژیم نوشتند که این تحقیقات توصیه کرده است که کیفرخواست علیه "ساره" همسر نتانیاهو مطرح شود.

برپایه این گزارش، ساره نتانیاهو در چارچوب تحقیقات 15 ماهه مورد بازجویی قرار گرفت. بازجویی در این باره بود که گفته شده ساره و نتانیاهو پول مالیات ها را برای خرید وسایل محوله ویلای خصوصی خود در تفرجگاه ساحلی قیصریه و نیز پرداخت هزینه بازسازی شبکه برق خانه خود صرف کرده اند.

پولیس اسراییل در بیانیه ای گفت: تحقیقات در فوریه سال 2015 میلادی بخاطر احتمال ارتکاب اقدامات مجرمانه نظیر دستیابی به یک سری از مزایا از طریق تقلب و سلب اعتماد آغاز شد.

این بیانیه افزود: همه دلایل و شواهد احتمالی به دادستانی کل در شهر قدس که تحقیقات را پیگیری می کند، ارجاع شد تا محتوای آن را بررسی و تصمیم بگیرد که آیا باید نتانیاهو و همسرش مورد پیگرد قضایی قرار گیرند یا نه.

این بیانیه جزییات بیشتری فاش نکرد اما رسانه های اسراییل نوشتند که پولیس توصیه کرده است که دادستانی منطقه علیه ساره نتانیاهو و دیگران و نه همسرش اتهاماتی را مطرح کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است