پدر شما هم نمی تواند مجاهدین را به حاشیه براند
این روزها از زبان برخی شنیده می شود که می خواهند مجاهدین را کنار بزنند و به حاشیه برانند و در پاسخ به آنها باید گفت ملت مجاهد است و آنها که هیچ، پدر آنها هم نمی توانند مجاهدین را به حاشیه برانند 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۵/۳/۹ کد خبر: 116413 منبع: پرینت

عبدالرب رسول سیاف در مراسم گرامیداشت شهدای 8 جوزای نهضت اسلامی یه تندی از مسایلی چون ناکارآمدی حکومت، مواضع نرم حکومت در برابر پاکستان و سرتروریستی پاکستان در حمایت از تروریزم سخن زد.

این روزها از زبان برخی شنیده می شود که می خواهند مجاهدین را کنار بزنند و به حاشیه برانند و در پاسخ به آنها باید گفت ملت مجاهد است و آنها که هیچ، پدر آنها هم نمی توانند مجاهدین را به حاشیه برانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) ، عبدالرب رسول سیاف رهبر حزب اتحاد اسلامی و عضو شورای حراست و ثبات افغانستان در مراسم بزرگداشت شهدای 8 جوزا با انتقاد از کنار زدن مجاهدین از سوی حکومت گفت: ما به این نظام مشورت های بسیاری دادیم، نصیحت کردیم، حق و واجب مشورت را پیش خدا و پیش ملت ادا کردیم.

وی تصریح کرد: این روزها از زبان برخی شنیده می شود که می خواهند مجاهدین را کنار بزنند و به حاشیه برانند و در پاسخ به آنها باید گفت ملت مجاهد است و آنها که هیچ، پدر آنها هم نمی توانند مجاهدین را به حاشیه برانند.

سیاف در سخنانی کنایه آمیز خطاب به سران حکومت گفت: دلسوزی ما را به ضعف تعبیر نکنید زیرا ما ضعیف نیستیم، هم به خدا توکل داریم و هم زور داریم و هم دلسوز این ملک هستیم.

رهبر حزب اتحاد اسلامی تصریح کرد: ما به دلیل این که این ملک تجزیه نشود آرام هستیم و با احتیاط قدم می گذاریم اما حکومت بداند که امروز کشتی آنها بر خون شهدا سوار است، اگر از سر یک و نیم میلیون شهید در راه سیل، دیواری می ساختند، مانع سیل می شد؛ اما متاسفانه فعلآ همین احساس و شعور در این مملکت وجود ندارد.

او ادامه داد: دوستان امروز سر دسترخوان نشسته و دست ناشسته و بدون بسم الله شروع کرده اند و متاسفانه فکر می کنند که این ملک از اجدادشان به ارث مانده و این ملک به مفت گیر آمده است.

سیاف با تاکید بر اینکه ما بارها و بارها فریاد زدیم که پاکستان حامی تروریزم است، خاطرنشان کرد: پاکستان محور هراس‌افکنی است و در آینده نام این کشور در فهرست کشورهای پشتیبان هراس‌افکنان جای داده خواهد شد مگر اینکه از حمایت و تمویل گروه های تروریستی دست بردارد.

این رهبر جهادی گفت: یک روز می رسد که پاکستان در سرفهرست حکومت های تروریسم قرار داده می شود، امروزه افراد تروریست در لیست سیاه زیاد است اما پاکستان کاری می کند که موضوع لیست حکومت‌های تروریستی هم مطرح شود.

سیاف از سازمان ملل متحد خواست که در صورت ادامۀ پشتیبانی پاکستان از هراس‌افکنان نام این کشور را در فهرست سیاه جای دهد.

وی همچنین خطاب به طالبان گفت: پاکستان از طالبان به حیث غلام کار می گیرد و آنان باید از این حالت بیرون شوند و به کشور برگردند.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب استاد سیاف ! رفیق نجیب صد هامرتبه گفت پاکستان لانه آدم کشان است آن وقت شما با جنرال حمید گل نشست وبرخاست داشتید وبه حرف های دلسوزانه نجیب گوش ندادید مسئول همه شما هستید آن زملان اگر میدانستی که پاکستان دشمن است می آمدی با حکومت ئوقت جور آمد میکردی حالا چرا اینقدرخرابی میشد ، وقتی هوش شما بجا می آید که از قدرت دور باشید وقتی صلاحیت داشتید گوش شما کراست
ر

>>>   بغیر طالب وداعش

>>>   ملت مجاهداست امااین دفعه برضدایمانفروشان جهادخورجهادمیکند.
وطندار

>>>   زنده باد استاد سیاف ! واقعاٌ که یک افغان با غرور و مجاهد هستی. رحمت خدا بر تو !
وطندار

>>>   گپ استاد سیاف به دشنام دادن از پشت میز خطابه رسیده است! در گذشته ها وقتی دو طفل یا نوجوان در هنگام تشله بازی با هم دعوا میکردند یکی به دیگری میگفت " والله اگه پدرت چیزی کده بتانه"!!!
در عین حال باید یاد اوری کرد که از قدیم گفته اند که ادم وقتی پیر شد و حالت عصبی پیدا کرد عادت اطفال و اشتوکها را پیدا میکند!!!!
عمر از پغمان

>>>   بابه سياف، جلو راكت پراگني غني يا زلمي خليلزاد را به خانه خود گرفته نميتواند، و فكر ميكند كه ممتاز به فرمان او جهاد خواهد كرد، آن زمان را گاو خورد، جوانان پاك ديانت شهيد شدند، اما نه تو و نه احمدشاه امريكائي زخمي برداشتيد، ناموس مجاهدين عرب را فروختيد و مال شان را شما دو خائن بين خود تقسيم نموديد، در وقت حكومت دَاوُدَ ، حفيظ لعين، هزار ها جوان مؤمن زنده به گرو شدند، اما تو نر واري سلامت از راه ترخم به گفته خودت بحيث موتروان ترك ١٦٢٠ به پاكستان رسيدي؟ بگذاريد بقاياي فاميل شهدا را كه به زنده گي عادي برگردند، و اگر بسيار غيرت داري در پوهنتون خود ورثه شهدا را بدون فيس شامل نما، كه با كسب علم صدقه جاريه به پدران شهيد خود باشند.

>>>   هرچه هست ما استاد سیاف را دوست داریم چون در موضعگیری هایش همیشه براه درست رفته

>>>   سیاف با گپ هایش زییس آب،اس،آی را از خنده گرده کفک کرد.

>>>   سیاف جان چند سال پیش که امریکایها بالای خانه ات جال انداخت و خودت را از پهلوی زن تان خیزتاند در ان وقت پدر کس میتوانست یاخیر

>>>   سیاف این ....همیشه اسلام را علیه منتقدین خود به حیث سِپَر قرار میداد، حالا مردم و شهدا را سِپَر می سازد. سیاف باید نزد خدا و مردم جواب دهد، که چند هزار از همین مردم را به امر خود شهید ساخت و چند هزار زن را بیو ه و چند هزار طفل را یتیم ساخت، که حالا می خواهد "از سر های آنها دیوار بسازد، در راه سیل"؟
به نظر من، اگر بار دیگر مرد های افغانستان به خاطر به قدرت رسیدن سیاف و اشخاص امثال او سلاح بردارند و برادر کشی را آغاز کنند، پس این مردم لیاقت همین سیاف ها را دارند، نه بهتر از اینها را. همین دیگ و همین سرپوش.

>>>   مقصدش از شیر بچه ها و مجاهدین دزدانی چون ممتاز، طوفان و بقیه وحشی هایی است که آدم را با دندان چک زده میخورند.

>>>   برادر محترم عمر از پغمان!
یک دلیل دشنام پدر دادن از جانب سیاف اینست که جوانان احساساتی براش کف بزنند یا نعره تکبیر بگویند. ولی اینبار هیچکس او را استقبال هم نکرد.

>>>   سیاف صاحب از قدیم ها گفتند شناس یک دفعه درب خانه آدم را میزند شما رهبران تاریخ گذشته دوران طلایی را که یعنی حکومت دهه 1370 را مفت به روی مشقاب گذاشتن تحویل شما دادن از دست دادید.دیگر بر نمی گردد آن سه چهار سال که حکومت در اختیار شما ها بود از نظر مردم افغانستان یکی از سیاه ترین و خشن تر ین و فلاکت زده ترین روزگاری بود که اصلا در تاریخ کشور ما سابقه نداشت .من به استاد توصیه میکنم . آبروی خود را حفظ بکن دیگر به دهن من و شما کسی پیاز تکه نمیکنند. وبرای اینکه از گناهان ما کاسته شود منبعد فقط عبادت .توبه و راز و نیاز با پروردگار عالم ذکر و ستایش وی رابکنیم.
و سلام
دکاندار سابق جاده مندوي کابل

>>>   نظر شخصی من سیاف بسی تندرو است

>>>   برادران از توهین دست بردارید آزادی بیان است نظریات تان را مطرح کنید اما بدون توهین .
من به ملت افغانستان عرج میگذارم به دلیل اینکه مجاهد هستند.

>>>   سیاف آغا!
نوشته های نظردهندگان را مطالعه کن! خودت سرنوشت خودرا که خود را مجاهد میدانی با سایر مجاهدین دالر و کلدارمیفهمی! اگر زنده بودی خواهی دید. آخرت خو در انتظار همه شما رهبران است خلاصی ندارید

>>>   من از طالبان بخاطر ادم کشتن شان نفرت دارم ولی میدانید رهبران دزد مجاهدین چرا از انها میترسند؟ آنها غم ثروت و قدرت و زمینهای غصب شده خود را دارند!! افغانستان و مردم ان برای انها باندازه یک ارزن هم اهمیت ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است