سرمایه‌گذاری اتریش در استخراج نفت و گاز پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۵/۳/۹ کد خبر: 116384 منبع: پرینت

شرکت گاز و نفت اتریش (OMV) قرار است برای تامین بخشی از نیازمندی های انرژی در پاکستان، ۴۵ میلیون دلار را در استخراج نفت و گاز این کشور در سالجاری سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش اکسپرس تریبون، شرکت نفت و گاز اتریش (OMV) برای بهره‌برداری از ذخایر هیدروکربنی پاکستان و تامین نیازهای انرژی این کشور در سالجاری 45 میلیون دالر سرمایه‌گذاری می‌کند.

شرکت نفت و گاز اتریش از سال 1991 میلادی، تاکنون 2.5 میلیارد دالر در استخراج نفت و گاز پاکستان سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری 45 میلیون دالری اتریش در استخراج نفت و گاز پاکستان توسط «رینر سیلی» مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز اتریش (او ام وی) در مراسمی بمناسبت تکمیل 25 سال سرمایه‌گذاری این شرکت مطرح شد.

مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز اتریش با اشاره به حضور 25 ساله این شرکت در پاکستان گفت: شرکت نفت و گاز اتریش 25 سال پیش کار در پاکستان را آغاز کرد و در مدت دو سال نخستین معدن را در منطقه «تهرپارک» در ایالت «سند» استخراج کرد.

وی گفت: شرکت نفت و گاز اتریش همچنین در سال 1998 میلادی نیز حوزه ساوان (Sawan) در ایالت سند پاکستان استخراج کرد.

مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز اتریش اظهار داشت: «او ام وی» پس از آغاز به کار در سال 1991 میلادی، عملیات خود را از ایالت سند به ایالت‌های «بلوچستان» و «پنجاب» نیز گسترش داده است.

در عین حال، شاهد خاقان عباسی وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان نیز گفت: پاکستان برای تامین انرژی در این کشور از طریق واردات گاز طبیعی و استخراج ذخایر نفت و گاز تلاش می‌کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است