اقدامات بعدی چه باشد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۵/۳/۸ کد خبر: 116355 منبع: پرینت

جنبش رو شنایی به پایان رسید و بخش عاصی و گفتگو هراس جیغ داعش به نفع رهبر خردمند تمام شد اما بخش منطق گرا و اهل گفتگوی آن می تواند دستاورد بدیل را ثبت تاریخ نماید و همه امور و نقش بازیگران ثبت است.

دستاورد بدیل 300 میگاوات حاصل مردانگی و موضع گیری و بیرون کردن اسناد از تدارکات ملی توسط جناب دانش و حمایت و همکاری جناب محقق است. حالا اگر جیغ داد و پروژه بدیل را تول و ترازو کنیم وزنه بدیل فوق العاده است اما این تمام ماجرا نیست. پشنهادها به جمع خردگرای جنبش این است که کمیته نظارت مردمی ایجاد نماید و موضوع اصلی کار شان، پیگیری تطبیق پروژه 300 میگاوات باشد. این پروژه طولانی است و این خطر هم وجود دارد که باز شرکت برشنا غلط به معنای ایرانی کرده و در مسیر مشکل خلق و پروژه را عقیم و خنثی کند.

همانگونه که رهبران جیغ داد ضد مذاکره است و نتیجه کارشان بدست تیم سیاسی و با برنامه آقای کرزی تمام شد، همانگونه باید از مافیای مشترک برشنا هم باید ترسید که باز کار دست مردم ندهد.

شنیدم بخش عاصی و بی ترموز در کنار موج عظیم دشنام در فکر امضای تومار است که البته بدکی نیست ولی مهم پیگیری و تعقیب و فشار و پافشاری روی تطبیق پروژه است و این کار را کمیته نظارت مردمی دنبال کند.

ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دانش و محقق به دو عروسك ارگ نشينان تبديل شده اند كه از خود هـيچ اختيارى ندارند و طعم به دوران رسيدگى را مى چشند، نام اين دو در كنار ع و غ بعنوان خاينين به منافع ملى ثبت تاريخ خواهد شد.
حشمت باميانى

>>>   جناب اقاي ناطقي !
نميدانم كه افتاب ازكجا برامد كه ازخانه هندو قران برون شد . جاي بسيار تعجب دارد كه دانش براي احقاق حقوق مردم مركزي موضع جدي گرفته است وبه قول شما اسناد را از تداركات ملي بيرون كشيده است .انگار خواب ميبينم. چرا در طول دوران وزارت خويش حتي يك فرزند اين را درجاي مقررنكرد ويك حرف راجع به اين مردم نگفت . لذا:
از خداوند براي جناب عالي توفيق مزيد وكاستن ازتوجيه گري
براي اقاي دانش احساس وجرات
براي اقاي محقق عقل وهوش
براي استادشفق رهايي از سردرگمي
براي اقاي خليلي صداقت ووفاوكم اشتهايي به ثروت اندوزي
براي اقاي بهزاد كمكي ترمز
براي اقاي مدبر پاكي نفس وتوان رهايي از باندكرزي
براي سعادتي وداودناجي ,مهدوي وعارف رحماني پيشرفت وترقي
براي غلامحسين ناصري صبروحوصله
براي رويش برگشتن به حوزه تدريس ومعلمي
خواهانم.

دعاگو

>>>   حالا باید خلیــــلی صاحب اعتـــــصـــــــــاب غـــــــــــذائی کند
رهبران وسیاسیون حکومتی تا وقتیب درچوکی هستند هیچ مشکلی نیست وقتی چوکی را از آنها گرفتند آن وقت در دهن شان مرچ می افتد وهمه چیز را سیاه می بینند همین توتاپ در زمان خلیلی صاحب امضاشد

>>>   احمق انست که نقد را به نسیه تبدیل نمایداحمق تر از ان انست که به قول انهای که هزار ها وعده ای عمران وابادی را به مردم داد ویکی را هم اجرا نکرددر برابر همه ای این داد وفریاد های ملی انها میگویند { که داد وکه گرفت }بر بابا ما تازه دروغ نگفته ایم نه از جنبش روشنای شما کاری بر می اید ونه ما اختیار واراده ای کاری را داریم در اینکه بیکار وعاطل وپسیف هستیم همه وجه مشترک داریم
کلک حق گو

>>>   همه شان خود فروخته اند، ما ملت بيچاره هستيم، هر كس را پدر و رهبر ميگوئيم، هنوز هم وقت است كه به حال بيائيم و خود و بيگانه را بشناسيم.
علي رضا، استراليا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است