طالبان تسلیم شدند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۵/۳/۶ کد خبر: 116309 منبع: پرینت

سخنگوی وزارت داخله مدعی شد که وضعیت طالبان در هلمند تا یک یا دو ماه آینده مشخص و این ولایت از وجود طالب پاکسازی می شود.

تضعیف روحیه طالبان پس از کشته شدن ملامنصور در جبهه های جنگ بسیار ملموس بوده بطوریکه در حال حاضر حتی عده ای از طالبان قصد تسلیم شدن در برابر دولت افغانستان را دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله امروز 6 جوزای 1395 در نشست مطبوعاتی مشترک با وزارت دفاع با اشاره به پیامدهای سنگین کشته شدن ملا منصور بر روی روحیه نظامی طالبان اظهار کرد: بررسی های دقیق ما نشان می دهد که پس از کشته شدن ملا اختر منصور، طالبان شدیدا تضعیف شده و انگیزه ای برای حمله ها و عملیات های جدی ندارند.

وی افزود: تضعیف روحیه طالبان پس از کشته شدن ملامنصور در جبهه های جنگ بسیار ملموس بوده بطوریکه در حال حاضر حتی عده ای از طالبان قصد تسلیم شدن در برابر دولت افغانستان را دارند.

سخنگوی وزارت داخله تصریح کرد: وضعیت درهم و برهم طالبان در ولایت هلمند بسیار مشهود بوده آنچنان که بطور حتم وضعیت طالبان در هلمند تا یک یا دو ماه آینده مشخص و این ولایت از وجود طالب پاکسازی می شود.

کد(20)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی با این نوع توتئه جدید یک مشت ترورست را به میان اوردوی به دفاع ما جابجا کنید تا با کشتن نیروهای اوردو مقدار تجهیزاتی که ترورستان نیازدارد عملاً دراختیارشان قرار دهید مرگ بر ارگ نشینان خایئن مزدوران یهود ی وهابی

>>>   حكومت دروغ ميگويد، مردم از كندز فرار ميكنند، بغلان بدست طالب است، خانه سياف در كابل راكت باري ميشود، و اينها ادعا گرفتن هلمند را دارند،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است